جام جهانی ۲۰۱۸؛

برنامه و ساعت دیدارهای روز دهم جام جهانی روسیه

روزدهم جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با برگزاری ۳ دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان روز ششم جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با برگزاری ۳ دیدار در گروه های  ششم و هفتم پیگیری می‌شود.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی 2018 را لحظه به لحظه در اینجاجام جهانی 2018) دنبال کنید.

برنامه و ساعت دیدارهای روز دهم جام جهانی روسیه

 

بلژیک - تونس / آخرین امید تونسی ها برای بقا 

تیم های ملی فوتبال بلژیک و تونس در نخستین دیدار گروه هفتم رقابت های جام جهانی فوتبال در روز دوم مسابقات از ساعت 16 و 30 دقیقه به مصاف یکدیگر می روند. بلژیکی ها جام جهانی را با برد 3 - 0 مقابل پاناما آغاز کردند و در صورت برد در بازی امروز هم صعود خود را به مرحله بعدی قطعی می کنند و هم زمینه ساز حذف تونس می شوند. نماینده آفریقا بر خلاف رقیب امروزش در بازی گذشته خود با گل دقایق آخر هری کین با نتیجه 2 - 1 مغلوب انگیس شد تا بدون امتیاز جام جهانی را آغاز کنند. 


کره جنوبی - مکزیک / مکزیکی ها به دنبال تثبیت صدر نشینی 

تیم های ملی فوتبال کره جنوبی و مکزیک نخستین دیدار گروه 6 رقابت های جام جهانی 2018 روسیه را از ساعت 19 و 30 دقیقه آغاز می کنند. آن ها در نخستین بازی خود دست به کار بزرگی زدند و آلمان قهرمان دور گذشته را با یک گل شکست دادند آن ها در صورت برد هم صعودشان را قطعی می کنند و هم یکی دیگر از نمایندگان آسیا را حذف می کنند. 

بیشتر بخوانید : 

چشم بادامی ها در نخستین دیدار خودبا یک گل مغلوب سوئد شده بودند. 

برنامه و ساعت دیدارهای روز دهم جام جهانی روسیه



سوئد - آلمان / وایکینگ ها در آرزوی حذف ژرمن ها 

تیم های ملی فوتبال سوئد و آلمان در یک دیدار تمام اروپایی دومین دیدار گروه 6 مسابقات در دور دوم را آغاز می کنند. وایکینگ ها در بازی گذشته خود کره جنوبی را شکست دادند و 3 امتیازی هستند اما ژرمن ها قهرمان دروه گذشته این رقابت ها و جام کنفدراسیون ها با شکست مقابل مکزیک جام جهانی را آغاز کردند. آلمانی ها با شکست در دیدار امشب که از ساعت 22 و 30 دقیقه آغاز می شود به احتمال زیاداز گردونه مسابقات کنار می روند. 

انتهای پیام / 

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی 2018 می توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

برنامه مسابقات روز دهم 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار