کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در نشست خبری به غیبت مسئولان در دیدار تیم ملی با کره جنوبی اشاره کرد.

معروف: خوشحالم که هیچ مسئولی امروز در سالن حضور نداشت!به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سعید معروف بعد از دیدار دو تیم ایران و کره جنوبی در چارچوب هفته پنجم لیگ ملت‌های والیبال که با برتری ۳ بر یک تیم ملی ایران به پایان رسید در نشست خبری حاضر شد و گفت: انتظار داشتیم که پس از چهار هفته سفر‌های طولانی و بازی‌های سخت، کار دشواری در مسابقه امروز داشته باشیم. کره جنوبی هم در ست‌های اول و دوم بازی را خیلی خوب شروع کرد، اما تجربه تیم ما کمک کرد که در امتیازات حساس عملکرد بهتری داشته باشیم.

او افزود: خوشحالم بازیکنان جوانی که برای نخستین بار در سالن آزادی بازی می‌کردند توانستند خودشان را در این جو کنترل کنند و عملکرد خوبی داشته باشند.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: خوشحالی اصلی من این بود که مردم برای تماشای بازی ما آمدند و هیچ مسئولی در جایگاه ویژه حضور نداشت. فقط به احترام مردمی که به ما انرژی می‌دهند بازی می‌کنیم و امیدوارم در مسابقات بعدی محبت آن‌ها را جبران کنیم.

او عنوان کرد: فکر نمی‌کردم امروز مردم به سالن بیایند، اما آن‌ها نشان دادند که نتیجه برایشان مهم نیست و همیشه از تیم ملی حمایت می‌کنند. دست تک تک آن‌ها را می‌بوسم و امیدوارم در مسابقات بعدی نتایج بهتری بگیریم.

بیشتر بخوانید: 



انتهای پیام/


اظهارات کاپیتان تیم ملی والیبال در نشست خبری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۳:۱۵ ۰۲ تير ۱۳۹۷
چه خوووووب
آخرین اخبار