امام جمعه ایذه گفت: در شرایطی که دشمن از طریق جنگ اقتصادی علیه کشور وارد عمل شده تولیدکنندگان باید در کنار مردم باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت‌الاسلام سید کمال موسوی، امام جمعه ایذه با اشاره به جنگ اقتصادی بیان داشت: دشمن که می داند گزینه نظامی علیه ایران اسلامی دیگر کارساز نیست از طریق جنگ اقتصادی و فرهنگی وارد صحنه شده است.

 وی عنوان کرد: امن ترین مکان برای کسانی که حقشان ضایع شده قوه قضائیه است اما همین دستگاه عظیم و تلاشگر باید برای افراد ستمگر و ظالم نا امن باشد.

امام جمعه ایذه با اشاره به خدمت رسانی دستگاه قضایی افزود: ممکن است شهروندی به حق یا ناحق از یک قاضی گله مند باشد اما در مجموع دستگاه قضایی درست عمل کرده و در کنار مردم خدمت رسانی می کند.

موسوی گفت: دشمن به دنبال نفوذ بین نیروهای اجرایی کشور است به گونه ای که در هفته های گذشته 100 تن از افراد مشهور جامعه اقدام به انتشار نامه ای با مضمون مذاکره با ترامپ نمودند که این خود نشانه نفوذ دشمن است.

وی بیان داشت: نویسندگان این نامه و همفکرانشان یا تاریخ را نخوانده اند یا افراد ضعیفی هستند و عاقبت افرادی چون قذافی و صدام را فراموش کرده اند.

خطیب جمعه ایذه عنوان کرد: تولید کنندگان و بازاریان در انقلاب با اعتصاب و همسو شدن با امام و ‌مردم کمر حاکم ظالم را شکستند و جلوی ظلم را گرفتند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.