امام جمعه بندرماهشهر بر لزوم تزریق اعتباربرای حل مشکلات آبفا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی، امام جمعه بندرماهشهر گفت: در برخی کوچه ها به علت فرسودگی خطوط لوله، فاضلاب شهری با آب آشامیدنی منتقل می شود و موجب بدبو و بدرنگ شدن آب در آن منطقه می شود که کاملا مشهود است.

وی با اشاره به استفاده از آب برای وضو و غسل بیان داشت: شهروندان برای استفاده از این آب برای وضو و غسل باید دقت کنند، چرا که تا رفع مشکل اشکال شرعی پیدا می کند اما این بدین معنا نیست که وضو و غسل با کل آب شهرستان اشکال شرعی داشته باشد.

حجت الاسلام غبیشاوی بیان داشت: اخیرا خبری در فضای مجازی از قول بنده تحت عنوان اینکه آب شهرستان بندرماهشهر نجس است و غسل و وضو با آن آب اشکال شرعی دارد منتشر شده است که آن را رسما تکذیب می کنم و این موضوع با عقل جور در نمی آید و خود من هر روز با این آب وضو می گیرم.

امام جمعه بندرماهشهر اظهار کرد: قوه قضاییه وظایف بسیار سنگینی بر عهده دارد، مردم نیز انتظاراتی از این قوه به ویژه مقابله با مفاسد اقتصادی دارند و قوه قضاییه از ارکان این نظام است که مورد تهاجم ضد انقلاب و دشمنان قرار می گیرد.

وی افزود: اقتصاد کشور بیمار است و طبیعی است که بستری برای سوداگران در آن فراهم باشد و حفظ آن مستلزم صیانت دستگاه قضایی است.

امام جمعه بندرماهشهر بیان کرد: یکی از وظایف قوه قضاییه نیز پیشگیری از جرایم ناشی از اعتیاد و مواد مخدر است، مهم ترین مسئله در مبارزه با مواد مخدر نقش خانواده است.  

حجت الاسلام غبیشاوی گفت: زندان بندرماهشهر با کمبود امکانات رفاهی، ورزشی و آموزشی مواجه است و نیازمند بهسازی است تا با توسعه آن فضای بهتری برای آموزش پیشگیری از آسیب های اجتماعی فراهم کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.