یکی از استارت‌آپ ها سامانه ای را طراحی کرده است که در آن می‌توان انواع محصولات صنایع دستی را خریداری کرد.

در سال حمایت از کالای داخلی صنایع دستی ایرانی را از استار‌آپ‌ها خریداری کنیدبه گزارش خبرنگار حوزه فناوری‌های نوین گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت‌های دانش بنیان و همچنین طرح‌های مبتی‌بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زند.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات ساخته شده در این شرکت‌های و همچنین طرح‌های استارت‌آپی بپردازد.

همه ما با فروشگاه‌های آنلاین آشنا هستیم و می‌دانیم که این فروشگاه‌ها محصولات متعددی را برای عرضه در اختیار افراد قرار می‌دهد، اما به تازگی یکی از استارت‌آپ‌ها فروشگاه اینترنتی را راه اندازی کرده است که در آن صنایع دستی ایرانی که توسط هنرمندان کشور طراحی و ساخته شده‌اند به فروش می‌رسد.

خرید وسایل سنتی ایرانی از استارت‌آپ‌ها

در این سامانه شما می‌توانید انواع مجسمه‌ها  یا ظروف ساخته شده مسی و سفالی را پیدا کنید و همچنین زیور آلات سوزن دوزی شده و سنتی ایران را خریداری کنید.

در این سایت استاد کاران ایرانی هنر‌های دستی خود را در معرض دید عموم قرار می‌دهند و هر یک از افراد می‌توانند آن‌ها را با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنند و درب خانه  تحویل بگیرید.

در صورتی که پس از خرید محصولات رضایت نداشته باشید می‌توانید تا مدت یک هفته آن را پس بدهید همچنین این امکان برای شما وجود دارد تا در صورت اطمینان نداشتن پس از آنکه کالا را تحویل گرفتید مبلغ آن را بپردازید.

در راستای حمایت از تولید داخل تمام محصولاتی که در این سامانه به فروش می‌رسند اعم از کیف، کفش، ظروف مسی، آبگینه، زیور آلات و لوازم خاتم کاری، مینا کاری و قلم زنی همه  مربوط به  هنر ایرانی  است که به فروش می‌رسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار