بازیکن تیم ملی کرواسی پس پیروزی تیمش برابر آرژانتین در جام جهانی ۲۰۱۸ به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

پریشیچ: آرژانتین برای موفقیت باید در قالب یک تیم بازی کند/در مسیر درستی برای تکرار اتفاقات جام جهانی 98 قرار داریمبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پریشیچ بازیکن تیم ملی کرواسی در مصاحبه با مدیاست در مورد دیدار برابر آرژانتین در جام جهانی ۲۰۱۸ گفت: ما در این دیدار مهم و سخت بسیار خوب و هوشمندانه عمل کردیم. در نیمه اول نیز فرصت‌هایی داشتیم تا به گل برسیم که این اتفاق نیافتاد، اما شروع نیمه دوم گل‌های ما از راه رسیدند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

او افزود: در این 2 بازی مرحله گروهی که انجام داده ایم 6 امتیاز کسب کرده ایم که سزاوار آن بوده ایم و حالا طرح و برنامه ما این است که ایسلند را هم شکست دهیم. شکی در آن نیست که مسی مانند کریستیانو رونالدو جزء بهترین جهان هستند.

هافبک تیم ملی کرواسی خاطر نشان کرد: اگر آرژانتین ها می‌خواهند خوش بدرخشند تنها شرط و لازمه اش این است که در غالب یک تیم و متحد بازی کنند. اگر آرژانتین می‌خواهد در این رویداد مهم پیش برود باید در برخی زمینه‌ها تغییراتی را اعمال کند. ما در مسیر درستی برای تکرار اتفاقات جام جهانی ۹۸ قرار داریم و باید همین طور مهم و با قدرت گام برداریم.

بیشتر بخوانید:

مودریچ بهترین بازیکن دیدار کرواسی و آرژانتین شد

خلاصه و نتیجه دیدار تیم‌های آرژانتین - کرواسی

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

انتهای پیام/

ابراز رضایت پرشیچ از پیروزی کرواسی بر آرژانتین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار