تیم ملی والیبال ایران در شرایطی هفته پایانی لیگ ملت‌های والیبال را سپری خواهد کرد که تنها برای اعاده حیثیت به میدان می‌رود.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۸، به هفته پایانی خود رسید و تیم‌های حاضر در این مرحله در چارچوب سه دیدار هفته پایانی به کار خود در مرحله مقدماتی پایان خواهند داد. ملی‌پوشان والیبال ایران نیز در این هفته از رقابت‌ها از امتیاز میزبانی بهره می‌برند. امتیازی که هرچند آن‌ها را به مرحله فینال این رقابت‌ها نخواهد برد، اما می‌تواند فرصتی برای اعاده حیثیت و جبران نتایج نه چندان خوب چهار هفته ابتدایی برای آن‌ها باشد. آن هم در شرایطی که این سه مسابقه را پیش چشم هواداران خود برگزار می‌کند.

تیم ملی والیبال ایران در حالی از عصر امروز هفته پنجم لیگ ملت‌های والیبال را آغاز خواهد کرد که دیدار‌های این هفته که هفته پایانی نیز هست، جنبه تشریفاتی برای ملی‌پوشان خواهد داشت. تیم ملی والیبال ایران در چهار هفته ابتدایی این مسابقات از بین ۱۲ مسابقه‌ای که برگزار کرد، تنها موفق به کسب چهار پیروزی شد و هشت بازی دیگر خود را به حریفانش واگذار کرد.

نتایجی که در نهایت موجب شد تیم ایران شانس خود را برای رسیدن به مرحله نهایی مسابقات از دست بدهد و نتایج هفته پایانی نیز نتواند برایش نجات بخش باشد.

نبردهای تشریفاتی پیش چشم هواداران / مردان والیبال به دنبال اعاده حیثیت

**حریفانِ متوسط در ایستگاه پایانی

در هفته پنجم لیگ ملت‌های والیبال، هفته‌ای که ایران میزبانی آن را بر عهده دارد، سه تیم کره جنوبی، بلغارستان و آلمان به ایران سفر خواهند کرد، سه تیمی که در پایان هفته چهارم لیگ ملت‌ها به ترتیب در رده‌های شانزدهم، دوازدهم و دهم قرار دارند. به غیر از تیم آلمان، سه تیم دیگر این گروه شانسی برای حضور در فینال نخواهند داشت و در واقع بخش زیادی از مسابقات این هفته در تهران شکل فرمالیته و تشریفاتی خواهد داشت.

تیم ملی ایران در شرایطی این هفته پیش چشم هواداران خود و تماشاگران سالن ۱۲ هزارنفری آزادی مقابل حریفانش صف آرایی می‌کند که از نظر کسب نتیجه استرسی نخواهد داشت؛ با این حال مردان والیبال ایران در تلاش خواهند بود که برای اعاده حیثیت و خوشحال کردن مردمی که این سه مسابقه را از نزدیک تماشا خواهند کرد، با تمام توان بازی کنند و با ۳ پیروزی مسابقات لیگ ملت‌های والیبال را به پایان ببرند. حال باید منتظر ماند و دید ایگور کولاکوویچ که این روز‌ها در معرض برخی انتقادات نیز قرار گرفته است، چه اندیشه‌هایی برای هفته پایانی این مسابقات (هفته‌ای که کسب نتیجه نیز در آن اهمیت ندارد) خواهد داشت.

نبردهای تشریفاتی پیش چشم هواداران / مردان والیبال به دنبال اعاده حیثیت

برنامه مسابقات هفته پنجم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۸ در تهران:

** جمعه ۱ تیر
ساعت ۱۵:۳۰ آلمان – بلغارستان
ساعت ۱۸ ایران – کره جنوبی

** شنبه ۲ تیر
ساعت ۱۵:۳۰ آلمان – کره جنوبی
ساعت ۱۸ ایران – بلغارستان

** یکشنبه ۳ تیر
ساعت ۱۵:۳۰ کره جنوبی – بلغارستان
ساعت ۱۸ ایران – آلمان

نبردهای تشریفاتی پیش چشم هواداران / مردان والیبال به دنبال اعاده حیثیت

**چالش قهرمانی جهان و کار سخت ایگور و پسرانش

روز یک‌شنبه و با برگزاری دیدار ایران مقابل آلمان، پرونده حضور تیم ملی والیبال در مسابقات لیگ ملت‌های ۲۰۱۸ والیبال بسته خواهد شد و مردان والیبال کشورمان باید خود را برای حضور در مسابقات آماده کنند که مهم‌ترین چالش امسال آن‌ها به شمار می‌رود. تیم ملی والیبال ایران اواخر تابستان امسال بازی‌های قهرمانی مردان جهان را به میزبانی کشورهای بلغارستان و ایتالیا پیش رو دارد.

بیشتر بخوانید:

عملکرد فنی تیم‌های والیبال ایران و آرژانتین به روایت آمار

ایران صفر – ایتالیا ۳ / شاگردان کولاکوویچ مغلوب لاجوردی پوشان ایتالیا شدند

مسابقاتی که به اعتقاد بسیاری از اهالی والیبال عیار اصلی ایگور کولاکوویچ و شاگردانش را مشخص خواهد کرد. تیم ملی والیبال ایران 2 دوره قبلی این مسابقات که در کشور لهستان برگزار شده بود، با تیمی که هدایت آن بر عهده اسلوبودان کواچ بود، موفق به کسب عنوان چهارم شد.

بلندقامتان ایران نسبت به چهار سال قبل با افتی محسوس مواجه شده‌اند و کار سختی برای تکرار دوره قبل این مسابقات دارند. قطع به یقین ایگور بعد از پایان لیگ ملت‌ها مدت کوتاهی به بازیکنان تیم ملی استراحت خواهد داد و بعد از آن دور جدید تمرینات را استارت خواهد زد تا تیمش را آماده مسابقات جهانی پیش رو کند.

انتهای پیام/

در هفته پایانی لیگ ملت‌های والیبال چه می‌گذرد؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۵ ۰۲ تير ۱۳۹۷
ایتالیا هم دوره فبل که خونه تکونی کرده بود و بازیکنان مسن را کنار گذاشته بود یک افت کاملا محسوس داشت
خیلی طبیعی وقتی بازیکنان۱۹ و ۲۰ ساله وارد تیم میشند یک مقدار تیم ضعیف تر میشه ولی کوتاه مدته و زود جبران خواهد شد
ان شا الله
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۱۴:۳۹ ۰۱ تير ۱۳۹۷
اتفاقا این دوره برا اولین بار تیم ایران نتیجه گرفت
نتیجش میدون دادن به جوانانی بود که پشتوانه سالهای آینده هستن و عالی محک خوردن ما توی دوره های بعدی جز قدرتهای برتر میشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۱۴:۳۹ ۰۱ تير ۱۳۹۷
اتفاقا این دوره برا اولین بار تیم ایران نتیجه گرفت
نتیجش میدون دادن به جوانانی بود که پشتوانه سالهای آینده هستن و عالی محک خوردن ما توی دوره های بعدی جز قدرتهای برتر میشیم
آخرین اخبار