در بسته هفتگی دریچه (شماره ۲۱۲)، بهترین نرم افزار‌های هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است.

حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.

 
دانلود GO SMS Pro Premium 7.65 – بهترین نرم افزار مدیریت اس ام اس اندروید

GO SMS برنامه ای مناسب برای مدیریت کامل پیامک ها و پیام های چند رسانه ای گوشی موبایل شما می باشد. بیش از 200 تم زیبا، بیش از 800 شکلک، SMS و MMS رایگان، پاسخ خودکار به اس ام اس ها، جعبه پیام خصوصی برنامه ریزی شده و بسیاری از ویژگی های دیگر از امکانات این برنامه به شمار می آیند.

دانلود سی کلینر CCleaenr Pro 4.6.4؛ بهینه ساز پرطرفدار اندروید
نرم افزار CCleaner یک ابزار عالی برای حذف فایل های اضافه و افزایش سرعت گوشی های اندروید است. این نرم افزار به عنوان جدی ترین رقیب Clean Master شناخته شده و بین کاربران محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. نرم افزار CCleaner با حذف کش اپلیکیشن‌ ها، بازی‌ ها، مرورگر و حذف Call Logs و SMS و فایل های باقی مانده از برنامه پاک شده از روی گوشی، سرعت گوشی را افزایش  و مصرف باتری را کاهش می دهد.

دانلود سی کلینر CCleaenr Pro  ؛ بهینه ساز پرطرفدار اندروید

 دانلود CamScanne 5.6.8؛ برنامه اسکنر اندروید 

در دنیای امروز که استفاده از کاغذ کمتر و کمتر شده و اسناد به صورت دیجیتال نگهداری می‌شود احتمالا همه نیاز دارند یک نسخه دیجیتال از اسناد خود داشته باشند. شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که برای کاری اداری مجبور شده باشید ده‌ها برگه کاغذ را به همراه خود از این سو به آن سو ببرید، یا اینکه در کاری اداری  برای حفظ یک نسخه از اسنادتان مجبور باشید مکرر به دفتر نشر آن اداره برای کپی از هر سند مراجعه کنید.

تنها با نصب نرم افزار camscanner به راحتی و در هر لحظه یک اسکن با کیفیت از اسناد خود بگیرید و به همراه داشته باشید. این برنامه، گوشی یا تبلت شما را به اسکنری برای تصویربرداری و مدیریت اسناد تبدیل می‌کند و دیگر نیازی به اسکنرهای بزرگ و هزینه‌های آن نیست.


CamScanner

دانلود Kill Shot Bravo 4.9.1 بازی تک تیراندازی آنلاین اندروید

بسیاری از کاربران دستگاه های اندرویدی طرفدار بازی های جنگی و اول شخص هستند. در این میان حس جذاب و هیجان آور تک تیرانداز بودن لذتی وصف نشدنی دارد که طرفداران  سبک بازی جنگی به هیچ وجه از آن نمی‌گذرند. بازی Kill Shot Bravo یکی از بهترین بازی ها در این سبک است.

دانلود Microsoft Word Preview 16.0.10228 ؛ مایکروسافت ورد اندروید

نرم‌افزار Microsoft Word یکی از نرم‌افزارهای کاربردی و محبوب در بین کاربران است و به عنوان پرکاربردترین نرم افزار از مجموعه آفیس نیز محسوب می شود. با دانلود این نرم‌افزار می‌توانید تمامی امکاناتی را که در نسخه ویندوز داشتید را در گوشی خود استفاده کنید و لذت ببرید. با استفاده از نرم‌افزار Microsoft Word می توانید چند سند بسازید و آنها را به راحتی ویرایش کنید.

دانلود OfficeSuite 8 Pro + PDF 9.5.1؛ نرم افزار قدرتمند آفیس برای اندروید

بدون اغراق یکی از بهترین نرم افزار های آفیس برای آندروید را باید OfficeSuite Pro + PDF دانست. توسط این برنامه می توان به ویرایش، مشاهده و اشتراک گذاری فایل های word، اکسل، پاورپوینت و همچنین اضافه کردن فایل های pdf به گوشی خود پرداخت.

امکان جستجوی فایل و همچنین فیلتر کردن برخی فرمت ها جهت یافتن سریعتر فرمت مورد نظر، از ویژگی های این برنامه است. OfficeSuite Pro همچنین از فرمت های ZIP، RTF و EML پشتیبانی می کند. با این برنامه امکان ذخیره سازی مستقیم فایل ورد در Google Docs و نیز کار با ایمیل نظیر مشاهده و ارسال نامه با قابلیت چسباندن فایل، میسر است.

دانلود آفیس سوئیت 9.0.8800 OfficeSuite Pro + PDF برای اندروید ؛ قدرتمندترین آفیس اندروید با پشتبانی از زبان فارسی و PDF

دانلود Call Recorder - ACR Premium 29.0 - برنامه ضبط تماس تلفنی برای اندروید

ضبط مکالمات تلفنی امروزه بسیار حائز اهمیت است، مخصوصا برای افرادی که شغل آنها به یک تماس وابسته است. 

امروز به معرفی نرم افزاری پرداخته ایم که در این امر به شما کمک می‌کند. نام این برنامه «Call Recorder - ACR Premium» است و از طریق آن می‌توانید همه مکالمات صوتی خود را ضبط کرده و از آن استفاده نمایید. نرم افزار Call Recorder - ACR Premium همچنین قابلیت این را دارد که به طور خودکار از مکالمات شما فایل صوتی تهیه کند.

دانلود Call Recorder - ACR Premium 25.2 - برنامه ضبط تماس تلفنی برای اندروید

 دانلود USB Audio Player PRO 4.3.3 ؛ برنامه پخش کننده صوتی USB اندروید 

به وسیله نرم افزار USB Audio Player PRO می توانید فایل های صوتی موجود در فلش خود که به واسطه کابل OTG به گوشی تان متصل شده را اجرا کنید. این پلیر قدرتمند که سرعت قابل قبولی دارد، می تواند تمامی فایل های صوتی ها را با بالاترین کیفیت ممکن اجرا کند.



 دانلود گوگل ترنسلیت Google Translate 5.20.0.RC10.199570264 برنامه مترجم گوگل اندروید 

مترجم گوگل در هر بروزرسانی از قابلیت های متنوع و جدیدی رونمایی میکند. به وسیله مترجم گوگل (گوگل ترنسلیت)  به راحتی  با گرفتن عکس از یک متن آن را ترجمه کنید و نیز  با فناوری واقعیت مجازی این شرکت به صورت آنلاین با استفاده از دوربین گوشی خود نوشته های مختلف اطرافتان، مانند تابلو ها را به صورت ترجمه شده ببینید.

 مترجم گوگل (گوگل ترنسلیت) در جدیدترین ویژگی که تحولی بزرگ را در این مترجم ایجاد کرده شبکه عصبی هوشمندی را معرفی کرده است که به جای ترجمه کلمه به کلمه متون را به صورت جمله  یکجا ترجمه میکند، در نتیجه ترجمه ای دقیقتر و نزدیکتر به واقعیت ارائه خواهد داد. 

دانلود مترجم گوگل  Google Translate ؛ ترجمه قدرتمند با گوگل ترنسلیت

 دانلود PicsArt – Photo Studio FULL 9.37.3 - برنامه ویرایش تصاویر 

PicsArt – Photo Studio یکی از بهترین نرم افزارها برای ویرایش عکس در گوشی‌های اندرویدی است چرا که با قابلیت‌های فراوان آن می‌توانید به راحتی و بدون نیاز به دانش خاصی عکس‌های خودتان را ویرایش کنید.

صدها فیلتر برای تصویر، قاب‌های بسیار متنوع، افکت‌های متن، بریدن قسمتی از تصویر و تنظیم رنگ تصاویر از ویژگی‌های این ابزار فوق‌العاده است.

دانلود PicsArt – Photo Studio FULL 9.13.2 برای اندروید و ios ؛ ویرایش حرفه‌ای تصاویر در گوشی

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.