منابع نظامی اعلام کردند یک پهپاد جاسوسی متجاوزان در استان صعده سرنگون شده است.

سرنگونی یک پهپاد جاسوسی ائتلاف سعودی در یمنبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایگاه شبکه خبری المسیره یمن به نقل از منابع ارتش گزارش داد که پدافند هوایی ارتش یمن روز شنبه یک پهپاد جاسوسی ائتلاف متجاوز را در منطقه الظاهر استان صعده سرنگون کرده‌ است.

همچنین یک منبع نظامی یمنی از انهدام ۱۰ خودروی زرهی در پی خنثی‌سازی حملات نیرو‌های متجاوز سعودی در جنوب فرودگاه الحدیده خبر داد. نیرو‌های متجاوز سعودی پس از تلاشی ناکام برای پیشروی در جنوب فرودگاه الحدیده، در شمال الدریهمی پا به فرار گذاشتند.

محمد عبدالسلام، سخنگوی جنبش انصارالله یمن، در این باره گفت: به فضل خداوند و پایداری ملت عزیز یمن، دشمن در حملات اخیر خود در جبهه ساحل غربی، شکست سختی خورده است.

او افزود تبلیغات رسانه‌ای دشمن نیز متحمل شکستی مفتضحانه شده داست. دشمن باید به شکست خود اذعان کند و پیش از آن که هزینه‌های پیش بینی نشده‌ای برای آن داشته باشد، از یمن خارج شود.

 شرف لقمان، سخنگوی ارتش یمن نیز روز پنج‌شنبه در خصوص آخرین تحولات جبهه الحدیده گفت: اقدامات قهرمانان ارتش و کمیته‌های مردمی در ساحل غربی یمن شبیه به معجزه است. ما از آمادگی کامل نظامی برخوردار هستیم. نیرو‌های یمنی ثابت قدم هستند. ما بر خداوند توکل می‌کنیم و پایان کار دشمن نزدیک است.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: یمن ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار