رئیس جهاد کشاورزی اندیمشک گفت: تلاش به جهت تامین نیاز‌های کشاورزان و تقویت خدمات تعاون روستایی از اولویت‌های جهاد کشاورزی این شهرستان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید هدایت الله موسوی، رئیس جهاد کشاورزی اندیمشک بیان داشت: پیگیری برای اختصاص یارانه حمل و نقل برای کشاورزان چغندر قند شهرستان، تلاش به جهت تامین نیازهای کشاورزان و تقویت خدمات تعاون روستایی و توجه به گسترش تولید و کشت محصولات کشاورزی اولویت و محور خدمات جهاد کشاورزی اندیمشک است.

وی از ابلاغ نشدن دستور العمل چگونگی پرداخت وام‌های کشاورزی خبر داد و افزود: با توجه خشکسالی اخیر و لزوم توجه به بهبود معیشت و توسعه کشت کشاورزی و تقویت الگوی اقتصاد مقاومتی، بانک کشاورزی لازم است با کشاورزان برای پرداخت تسهیلات همکاری بیشتری داشته باشد.

موسوی عنوان کرد: با توجه به ظرفیت و میزان تولید چغندر باید نسبت به احداث کارخانه های چغندر قند در استان توجه ویژه داشت و در صورت حضور سرمایه گذاران از احداث کارخانه چغندر قند در اندیمشک حمایت می‌شود.

رئیس جهاد کشاورزی اندیمشک گفت: امسال بیش از یک هزار و 400 هکتار از اراضی کشاورزی اندیمشک به کشت چغندر اختصاص یافت و پیش بینی می شود بیش از یک صد هزار تن چغندر در اندیمشک برداشت شود.

انتهای پیام/م

 احداث 7 کارخانه چغندر قند در اندیمشک 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.