فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی قرب کوثر قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) سپاه گفت: امروز اولویت سپاه محرومیت‌زدایی، مسکن مددجویی و ساخت مدارس در نقاط مرزی است.

محرومیت‌زدایی در نقاط مرزی اولویت سپاه استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سردار سیدضیاء‌الدین حزنی صبح امروز در مراسم مشترک اهدای 1000 سری جهیزیه با مشارکت کمیته امداد در مشهد افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بحث ازدواج آسان در خدمت جوانان عزیز سراسر کشور است.

وی تصریح کرد : تا به امروز به غیر از مشارکت با کمیته امداد، آستان قدس و موسسات خیریه  سپاه حدود 30 هزار جهیزیه به ارزش 120 میلیارد تومان در سراسر کشور توزیع کرده است.

فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی قرب کوثر قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) سپاه با اشاره به اینکه 16 هزار جهیزیه هم با کمک کمیته امداد و موسسه خیریه حضرت رقیه (س) تهیه و توزیع کردیم گفت:برای سال 97 قرار است هشت هزار جهیزیه دیگر در اقصی نقاط کشور توزیع شود و حدود 10 هزار جهیزیه هم بنا است در 9 استان مرزی از طریق قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با مشارکت آستان قدس و کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) به دست نوعروسان برسد.

سردار حزنی با بیان اینکه افزود: تا به امروز با مشارکت  آستان قدس، کمیته امداد و موسسات خیریه بالغ بر 64 هزار جهیزیه در سراسر کشور توزیع شده افزود:  افتخار می‌کنیم که کالا‌هایی را تهیه می‌کنیم که همه ایرانی است و باز هم افتخار می‌کنیم با خرید این کالا‌ها از تولید ملی و کارگر وطنی استفاده شده است.
 
انتهای پیام//ا.س
 

اهدای 1000 سری جهیزیه با مشارکت کمیته امداد در مشهد

برچسب ها: سپاه ، سپاه پاسداران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.