رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان کرمانشاه گفت :منابع طبیعی بستر حیات توسعه کشور است و همه ما در مقابل آن مسئول و بایستی پاسخگو باشیم.

اجرای مانور حفاظتی با هدف حفظ آمادگی در عرصه های جنگلینیازی فر رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه با اشاره به اجرای مانور حفاظتی در حوزه جلالوند گفت :این مانور به جهت حفظ آمادگی نیروهای حفاظتی و ستاد و اقدامات پیشگیرانه از تخریبات سهوی و عمدی در عرصه های جنگلی و مرتعی حوزه جلالوند کرمانشاه با همکاری یگان حفاظت اجرا شد.

وی ادامه داد: در طی این مانور تعدادی از عوامل تخریب شناسایی شدند که پرونده تخریب برای آنها تنظیم و به جهت طی مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال گردید.

نیازی فر در ادامه گفت : در زمینه احتمال بروز حریق با توجه به گرم شدن هوا و تراکم پوشش گیاهی نیز با شوراهای اسلامی و دهیاران هم جلسات توجیهی داشتیم که امیدواریم این هماهنگی فی مابین فرمانداران ،ادارات را در ماههای آینده به همراه داشته باشد .

مدیر منابع طبیعی شهرستان کرمانشاه در خاتمه اعلام آمادگی نیروها و کد امداد جنگل 1504 گفت : منابع طبیعی بستر حیات توسعه کشور است و همه ما در مقابل آن مسئول و بایستی پاسخگو باشیم.

انتهای  پیام/ز



اعلام آمادگی نیروهای حفاظتی در مقابل تخریب و آتش سوزی عرصه های جنگلی

 

 

 

برچسب ها: محیط زیست ، بحران اب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.