سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: تساوی، نتیجه عادلانه دیدار برابر اسپانیا بود چراکه ما هم فرصت‌های خوبی داشتیم.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از شکست تیم ملی فوتبال ایران مقابل اسپانیا در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گفت: شایسته باخت نبودیم، اما این اتفاق زمانی که سرمربی آفریقای جنوبی بودم هم افتاد. متاسفانه نتوانستیم از موقعیت خوبمان برای گلزنی استفاده کنیم، اما باید از اسپانیا تشکر کنیم چرا که چیز‌های زیادی از این تیم یاد گرفتیم. لیاقت بازیکنان من بیشتر از باخت بود و فکر می‌کنم با فرصتی که داشتیم می‌توانستیم به گل برسیم. شکست ما مقابل اسپانیا عادلانه نبود و باید این بازی به تساوی می‌رسید.

کی روش: تساوی نتیجه عادلانه دیدار ایران و اسپانیا بود/ می‌خواهیم به روپاپردازی ادامه دهیم

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

او درباره عملکرد آندرس کونها در این بازی گفت: نمی‌خواهم درباره انتخاب داوران صحبت کنم چرا که اکنون فکر بازی بعدی مقابل پرتغال هستیم و تلاشمان را برای پیروزی در آن دیدار به کار می‌گیریم. باید واقعیت را بپذیرم و به اسپانیا تبریک بگویم. بازی فینال گونه ما با اسپانیا به اتمام رسید و اکنون یک بازی فینال گونه دیگر مقابل پرتغال داریم.

کی روش خاطرنشان کرد: می‌توانستیم‌نتیجه بهتری بگیریم، اما از این‌بازی خوشحالیم. بازیکنان اسپانیا خیلی خوب و کامل هستند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درمورد ارزیابی اش از تیم حریف گفت: دوست ندارم درباره حریف صحبت کنم بلکه باید از بازیکنان خودم‌بگویم. آن‌ها خودشان را قربانی کردند تا تیم نتیجه بگیرد. باید این روحیه را مقابل پرتغال هم حفظ کنیم چرا که می‌خواهیم به دور بعدی برسیم. مقابل اسپانیا هم خوب بودیم و موقعیت مسلم گلزنی داشتیم. البته داور اهل آمریکای جنوبی بسیاری از خطا‌های اسپانیا را اعلام‌ نمی کرد.

کی‌روش خاطرنشان کرد: اگر بازی با اسپانیا را مانند یک دیدار تنیس در نظر بگیریم، این بازی، امتیاز نهایی بود. با این حال هنوز زنده هستیم و به رویاپردازی ادامه می‌دهیم. ثابت کردیم برای رقابت با اسپانیا و تحت فشار قرار گرفتن مقابل این تیم آماده ایم. حس می‌کنم کسب نتیجه‌ای بهتر حقمان بود، اما شک ندارم اسپانیا فوتبال زیبایی بازی کرد. نیامده بودیم در این بازی به پیروزی برسیم یا شکست بخوریم بلکه می‌خواهیم از اسپانیا برای چیز‌هایی که به ما آموخت تشکر کنیم، اما نمی‌دانم درباره کمک داور ویدیویی چه بگویم.ما با ۳ امتیاز و اسپانیا با یک امتیاز به زمین آمده بودیم هدف‌مان هم گلزنی و کسب پیروزی بود. دست کم کسب یک تساوی حق ما از این بازی بود.

او درباره مردود اعلام شدن گل سعید عزت اللهی تصریح کرد: حیف شد که تکنولوژی ویدیویی VAR هشت سال پیش و زمانی که پرتغال با گل آفساید داوید ویا از اسپانیا شکست خورد وجود نداشت.

کی روش درمورد عملکرد سردار آزمون مقابل اسپانیا اظهار داشت: روسیه متعلق به اروپا است و آزمون هم در اروپا بازی می‌کند. نباید درباره یکی از بازیکنانم حرف بزنم چراکه یک تیم هستیم و شکست بیماری کل تیم است. سردار آزمون از تیم ما جدا نیست. باز هم می‌گویم ما می‌توانستیم اسپانیا را ببریم.

او درباره شانس ایران برای پیروزی مقابل پرتغال گفت: اگر پرتغال اجازه دهد مقابل این تیم ۹۰ دقیقه حمله کنیم، این کار را انجام می‌دهیم. به هیچ وجه از حمله کردن خجالت نمی‌کشیم و با ایمانی که داریم تلاش می‌کنیم. نگرش ما در بازی با اسپانیا مثبت بود، اما طبیعی است که در برخی دقایق ضعیف‌تر از حریف بودیم. باختیم، اما با احترام از زمین بیرون آمدیم. بازیکنانم وقتی زمین را ترک کردند سرافکنده نبودند و می‌توانند با احترام به خانه بروند. اگر تیم ما به مرحله بعدی برود لایق تشویق شدن هستیم و باید به بازیکنانم تعظیم کرد. بدون بهانه و وارد شدن به مشکلات تلاشمان را انجام دادیم.

کی روش درمورد از حال رفتن یکی از اعضای کادرفنی تیم ملی ایران پس از به ثمر رسیدن گل آفساید سعید عزت اللهی بیان کرد: آن گل آفساید مرا نگران نکرد بلکه از این نگرانم که یکی از اعضای تیم در آن لحظه آسیب دید و به بیمارستان رفت. این اتفاق نشان می‌دهد کادر من تا چه اندازه به تیم ملی ایران تعصب دارد. رویای ما صعود به دور بعدی است چراکه برای انجام دادن ۳ بازی به روسیه نیامده ایم.

او افزود: تلاش می‌کنیم مقابل پرتغال بهترین بازی را انجام دهیم. کسی که پیراهن تیم ملی را می‌پوشد باید تنها هدفش تغییر جایگاهش پس از پایان هر بازی باشد. مقابل پرتغال برای مردم بازی می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره شانس صعود این تیم اظهار داشت: رقابت بخشی از فوتبال است. دیدید پرتغال از تنها فرصتش مقابل مراکش استفاده کرد. متاسفانه ۲ تیم ۴ امتیازی بالای سر خود می‌بینیم، اما اختیار صعود دست خودمان است.

کی روش درباره اختلاف امتیاز تیم‌های گروه دوم جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بیان کرد: فوتبال اروپا فاصله زیادی با آفریقا و آسیا دارد. البته تیم‌هایی مانند مراکش، مصر و سنگال تنها اسم تیم آفریقایی دارند. بازیکنان آن‌ها در اروپا بازی می‌کنند، اما فوتبال اروپا در چهار و هشت سال اخیر از آسیا و اروپا فاصله گرفته است‌.

بیشتر بخوانید:

اشک هاى شاگردان کى روش در بازى مقابل اسپانیا

تمجید بازیکن مشهور فوتبال از کی‌روش

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

انتهای پیام/

آخرین اخبار جام جهانی روسیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حیدرعلی
۰۰:۲۶ ۰۱ تير ۱۳۹۷
کیروش بهترین سرمربی جهانه
Canada
هادی
۲۳:۴۳ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
تا کی دفاع
Iran (Islamic Republic of)
سرباز
۲۲:۵۹ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
دولت قانون بگذارد تا گرفتن مربی و بازیکن خارجی ممنوع شود
مربی و بازیکن یعنی خروج ارز از کشور
Iran (Islamic Republic of)
سرباز
۲۲:۴۷ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
ما خود را برای بازی با اسپانیا ترساندیم و خود را دست کم گرفتیم
دفعه دیگر اگر خواستیم تدافعی یا همان (1دروازه 10 دفاع 0 حمله) بازی کنیم فقط نیمه اول این طور بازی کنیم چون تجربه بازی با آرژانتین و اسپانیا ثابت کرد این روش فقط برای نیمه اول خوب است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
میبریم باتوکل به خدا
Iran (Islamic Republic of)
وحید احمدی
۱۹:۵۰ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
اگه بچه ها بازی با پرتغال را ببرند مطمئن باشید برای ایران هم خوب است چون بیشتر بازیکنان
را لیگ های اروپایی به خدمت میگرند و بچه ها میرند تجربه کسب میکنند که این برای فوتبال ایران خوب است
Iran (Islamic Republic of)
وحید احمدی
۱۹:۴۳ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
بچه ها اگر خودشون را باور داشته باشند و از رونالدو ترس نداشته باشند مطمئن باشید ما تیم شگفتی جام خواهیم شد
India
ناشناس
۱۹:۴۱ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
شما یکی نظر نده دیگه
India
ناشناس
۱۹:۴۱ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
بازم نظرهای احساسی
تا کی میخوایم الکی افسانه سازی کنیم؟
اسپانیا یه تیم بحران زده از هم پاشیدست
زمان ثابت می‌کنه که این تیم با این بازی تو ۸ تا هم نمیره
ما چیکار کردیم؟ ۷۰ دقیقه از نیمه جلو نرفتیم
تازه اونا الان مشکل گلزنی هم دارن
یادمون نره کره همین اسپانیا رو تو جام جهانی حذف کرده اونم با همه فوق ستاره هاش
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۹:۲۶ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
عااااااالیییی بوووود دم بچه های باغیرتمون گرم ک از جون و دل مایه گذاشتن ایشالله پرتغال رو میبریم و صعود میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
شهرام
۱۸:۳۵ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
کیروش برو که پرتغال رو میخوریم
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۸:۳۵ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
باش تو رویا عیبی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
باشه پس همچنان تو رویا سیر کنید
Netherlands
ناشناس
۱۷:۴۶ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
فراموش نکنیم ایران برخلاف تیمهای آسیایی دیگه درگروه سختیه . آبرومندانه باختیم
Iran (Islamic Republic of)
ت
۱۷:۳۵ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
اگر قصد نابودی تیم ملی است باید آنرا به مربی داخلی سپرد وهیچ جایگزینی در داخل کشور بجای کی روش وجود ندارد درزمان مایلی کهن تیم ملی زنگ تفریح تیم های عربی بود دیگر زمان استفاده ازمربیان داخلی به پایان رسیده وعقل این را حکم نمی کند که این سرمایه تباه شود
Iran (Islamic Republic of)
خودم
۱۷:۰۵ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
سلام
برخی فوتبال رو یا نمیشناسن یا خیلی پرمدعا هستند .
دوست عزیز یاد بگیر دفاع کردن جزئی از فوتبال هست فرقی نمیکنه چجوری باشه . برخی می گن ضد فوتبال اتوبوسی یا هر چیزی که اسمش رو میذاری بدون اگر تیمی دفاع منسجم نداشته باشه بجای 1 دونه 10 تا میخوره، اونوقت اون روحیه جنگندگی از بین میره، مثل این میمونه که بگیم اسپانیا اصلا بازیکن دفاع نداشت ،
حالا اگر با همین شیوه ما برنده بودیم بازهم اینهایی که تا قبل ز بازی امید به خوردن 3 تا 6 تا و خیلی بیشتر رو داشتن یه ذره حس مثبت نداشتن الان اومدن معترض چی هستند ؟
بازیکنان ما حداقل تو این چند سال فهمیدن مربی خوب روش خودش رو داره فرقی نمیکنه چجوری باشه مهم اینه که مرحله به مرحله تیم رو به بالاتر هدایت کنه اگر بازی مقابل پرتغال ما برنده باشیم با همین روش فعلی کسی امتیاز ما رو به خاطر فوتبال دفاعی نمیگیره بده پرتغال .
اینکه ما بازیکنان کمتر خلاقی این چند ساله داشتیم نشون میده کمتر تونستیم بازیکن پرورش بدیم چون مرباهای ایرانی گاها اصلا مربی نیستند فقط رفتن یه مدرک گرفتن و تمام بیشتر اوقات هم ضدوبند هستش ، کدوم خروجی درست رو این چند ساله با مربیان ایرانی داشتیم ، غرور بیش از اندازه برخیشون اونقدر بالاست که حتی حاضر نیست بشینند نواقص و عیبهاشون رو پیدا کنند کدوم تیم ما تو این چند ساله خروجی نوجوانان و جوانانش اینقدر کیفیت داشته که صادر به خارج بشند
یکم به تیم ملی نگاه کنید تقریبا نزدیک به نیمی از اونها یا خارج بازی می کنند یا ساکن اونجا هستند و بیشترشون توسط کیروش دعوت شدند .
مربیان ایرانی بسیار احساسی عمل می کنند روانشناسی فوتبال رو بلد نیستند تا یه نماینده یا دوستی یه سفارش کنه لایق ترین ها رو جابجا می کنند ،

ماها گاهی حمایت نمی کنیم ژست آره ما دانشمند فوتبال هم به خودمون میگیریم ههمون هم از نتیجه بازی شروع نشده مطمئن هستیم .

یکم حس وطن پرستی و پیشرفت به خودمون بگیریم به خودمون دائما بگیم ما می تونیم تو فوتبال برزیل و آرژانتین و آلمان و اسپانیا و بسیاری دیگر رو ببریم و حتی قهرمان جام جهانی بشیم ، فقط باید به باور برسیم براش تلاش کنیم پشتیبان هم باشیم از پیشرفت بغلی و برادر و خواهر و دوست و همسر و هزارن نفر که باهاشون در ارتباطیم نترسیم و پیشرفت اونها رو بهتر شدن شرایط خدمون هم بدونیم و برای بهتر شدن هم تلاش کنیم .

یادبگیریم به تیم ملی و هر جریان ملی احترام بذاریم و حامی درستی باشیم
از بازیکنان و سرمربی و باقی اعضای تیم صمیمانه سپاشگذاریم که حس قدرت رو بهمون دادند
همیشه پیروز باشید یوزهای ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
افرین به غیرت ایرانی افرین به کی رش
Iran (Islamic Republic of)
ناهید
۱۶:۰۶ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
سلام. واقعا خدا قوت میگم به تیم ایران و کل بچه ها. درسته باختیم ولی جانانه بازی کردیم خدایی بچه ها چیزی کم نذاشتن. حقیقتش فک میکردیم بیشتر از اینا گل بخوریم ولی بچه ها ثابت کردن توانایی بالایی دارن. ان شالله عاقبت بخیر بشن. امیدوارم مقابل پرتغال به پیروزی برسیم شاید امکانش ضعیف باشه ولی به لطف خدا کار نشد نداره. یاعلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
عالییییی بودواقعاازجان ودل مایع گذاشتن ومردانه جنگیدن من احساس شکست نکردم چون واقعا دیدم که همه بازیکنان چطوربازی میکردن غیرت وجوانمردی درهمشون مشخص بودخداقوت به همشون وخداقوت به کی روش ان شاالله صعودمیکنبم اگه هم نشدچیزی ازارزشهای این دلاوران غیرتمندکم نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
آقای کی روش در اینکه ایران خوب دفاع کرد شکی نیست ولی اینکه نتیجه تساوی عادلانه بود غیر منصفانه است . اسپانیا با این همه حمله در حالی که ایران از جلوی ۱۸ قدم خود تکان نمیخورد انتظار تساوی عادلانه نیست . شما جلوی همچین تیمی که کاملا دفاعی بازی کنه بودی اونوقت میگفتی تساوی عادلانه بود؟؟؟
Germany
ناشناس
۱۵:۵۲ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
ما مهاجم نداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۵ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
داریم ولی وقتی مربی فقط دفاع صفر در دستور کار قرار می ده از این بهتره نمی شه
ای کاش مایلی کن سرمربی تیم ملی بود
هرچند من استقلالیم
ولی فقط زمان مایکن بازی زیبا و جاندار از تیم ملی می دیدیم تیمی که حتی به اندازه نصف بازی کنان تیم کنونیمان تکنیک نداشت ولی زیبا بازی می کردند اکنون تکنیک دارند ولی مربی همشون از ترس نام اسپانیا می ذاره تو دروازه این نشد فوتبال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
دیشب با باخت تیم ملی ایران بیشتر خیابان ها رنگ و بوی آرامش را داشت .............. از شر شرارت ها و جیغ و عربده کشی های عد ه ایی که از فوتبال سر در نمی آورند در امان بودیم
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۱۴:۵۶ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
به نظر من عالی بود تمام اطرافیانمم همین عقیده رو دارند بازیکنای ما هم قهرمان زمین فوتبال هستند هم قهرمان سرزمین ایران کمکهاشون به زلزله زده ها فراموش نمیشه من فوتبالی نیستم اما از دیدن بازیششون حسابی حال کردم خداقوت مایه افتخار مایید. از قدیمم گفتن نردبان پله به پله با همین فرمون بریم قطعا پیشرفت از آن ما خواهد بود.
Germany
فراز
۱۳:۲۲ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
غیرت ،شجاعت ،وجوانمردی در یوز های ایران دل مردم را شاد کرد .درود بر کی روش با آن غیرت ومردانگی .همه بچه ها خوب بازی کردند عالی بودند.فقط سردار خوب نبود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
عالی بود خیلی بچه ها عالی بازی کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
بازی خوبی مقابل اسپانیا نداشتیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
تاریخ مصرفت تمام شد کی روش ...... بقول آقای محمد مایلی کهن ابرام ( ابراهیم ) چرخی هم می تونست تیم را ببره جام جهانی ........ حلا هم ابرام چرخی هم می تونست دفاع اتوبوسی تشکیل بده
Germany
علی
۱۲:۲۱ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
بازی بسیار خوبی بود یک مشکل اساسی همیشه وجود داشت آنهم دست پاچگی جلوی دروازه حریف و عدم تسلط برشوطها جهت گل زدن اما یک نکته دیشب گل بخودی ( برگشت توپ زده شده توسط بازیکن ایران به بازیکن اسپانیا ) باعث شکست شدت وگرنه اسپانیا نمی توانست گل بزند اگر چه بارها موقعیتهای خوبی پیدا کرد امید است تیم ملی از این به بعد بازی بهتری ارائه دهد که توانش را دارد البته استحقاق پیروزی نیز دارد
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۱:۵۸ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
از اینکه تیم ملی با باخت مقتدرانه خود باعث شد مزاحمتهای بیرون ریختم تعدادی از هموطنان به خیابانها و سروصدا و راه بندان آنها به وقوع نرسد خرسندم......
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۱:۴۰ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
فراموش نکنین ما با ترکیب ستاره های دو تیم مطرح جهان رئال مادرید و بارسلونا بازی کردیم و نتیجه خیلی عالی بود امید داریم که از تیم پرتغال نتیجه خوبی بگیریم. زنده باد ایران
Iran (Islamic Republic of)
عبدالله
۱۱:۳۹ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
کی روش فوتبال ایران را متحول کرده دمش گرم
خیلی مربی با کلاس و با تاکتیک و خوبیه
Iran (Islamic Republic of)
حیدرعلی
۱۱:۳۸ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
مربی فقط کی روش
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۱:۳۶ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
کی روش نبایدهیچوقت ازفوتبال ایران بره چون بهترین مربی دنیاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
ایران خیلی ضدفوتبال بازی میکنه
دفاعی تا چه حد؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
کاشکی بیشتر گل خورده بود تا به فکر دفاعی نباشند
Iran (Islamic Republic of)
حیدرعلی
۱۸:۲۶ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
اقانقی نگی نگونقونگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
زنده باد تیم ملی فوتبال ایران
ایران بزرگ
تیم ملی بزرگ
مربی بزرگ آقای کی روش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
ایران بدشانسه وقتی می دونید خودتون هم بدشانسید چرا از لاک دفاعی اومدید بیرون مثل نیمه اول بازی می کردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
میلاد محمدی بد بود خیلی به جاش می تونست دژاگه بیاد اون عالی بود حتی با وجود مصدومیت
France
ناشناس
۱۰:۵۴ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
انشاالله روزی برسه که این کشورازتحریم ودزدی واختلاس و.‌‌.....نجات پیداکنه ودرهمه زمینه ها مثل ورزشی واقتصادو تولیدو.... ۱۰۰برابر این پیشرفت کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
کاش بچه ها بجای دفاع صرف بازی خودشان را میکردند ما فقط در چند دقیقه آخر حمله کردیم اگر از اول حمله میکردیم شانس گل بیشتری داشتیم
باختیم ولی اگر بازی میکردیم و میباختیم حسرت کمتری میخوردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
واقعیت اینه که زیباترین بازی رو اسپانیا داشت. فقط پاسکاری داشتن. انگار دارن تمرین میکنن. باختیم دیگه.
Iran (Islamic Republic of)
شهرام
۱۰:۳۵ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
واقعا عالی بود کی روش مرسی فقط سردار ازمون تو این دو بازی واقعا مجسمه بود در حقیقت ما تو این دو بازی ده نفره بازی کردیم بچه ها ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
م شما گرم واقعا یک بازی زیبا و با تکنیک و شجاعانه ای را رقم زدید شما با ر‌حیه ی عالی و بسیج گونه طاهر شدید از عنوان و مقام و قدرت تیم مقابل نهراسیدید
جا دارد به شما تبریک بگویم‌
بازی با پرتقال باید خط شکنانه باشد چون‌ چیزی برای از دست دادن نداریم‌پس باید بدست بیاوریم‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
راضی کننده بود
Iran (Islamic Republic of)
ب
۰۹:۵۵ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
بچه های تیم ملی واقعا عالی بودند ومی توانستند بازی را مساوی کنند که نشد اسپانیا هم یه برد ضعیف وکم رنگ کسب کرد بازیکنان فردفردشان نمونه اند وبا ید به این جوانها افتخار کرد که الگوی اخلاق ورفتار وجوانمردی هستند وبه خانواده هایشان درود فرستاد که چنین انسانهای با غیرت وجسوری را به کشور عزیزمان تحویل داده اند به نظرم هرچند به ظاهر بازنده شدند اما برنده اند وقهرمان ملت این فرزندان غیور خود را فراموش نخواهد کرد این نتیجه برای کارشناسان قابل پیش بینی بود وعده ای هم از این دایره خارج شده وراه غلط پیمودند که ایران را با پنج گل از قبل بازنده دانسته ودرسوی مقابل هم تیم را در فینال می دیدند که بدور از نگاه عمیق ومنطقی بود حالا قطعا از اظهار نظر خود تعجب می کنند وپاسخی برای آن ندارند امیدوارم در بازی آینده با تلاش این قهرمانان ودعای خیر مردم نتیجه خوب وباارزشی که متناسب با جایگاه ملت بزرگ وفرزندان برومندش باشد بدست آید .انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
بچه ها واقعا باشخصیت و البته جوان و جنگنده هستن واین خیلی ارزشمنده .ایران یک تیم در قاره آسیاست. مطمئنا اگر مادر اروپا بودیم و در جام های مختلف با بازیکنان ونیم های اروپایی بازی می کردیم جز کشورهای مدعی فوتبال بودیم .
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۰۹:۳۸ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
سلام و خسته نباشید
تیم ملی ایران باعث افتخار ملت ایرانی
تنها باختی بود که مزه شیرین برد میداد
احسنت بر غیرت و تعصب شما
واقعا احساس غرور کردم خسته نباشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۱ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
درود بر کی روش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۱ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
عالی بودین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۴ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
بازی مراکش و ایران تکرار شد ولی برعکس گل به خودی رامین رضاییان مثل بازیکن مراکشی بود امیدوارم مقابل پرتغال خوب بازی کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
ولی امیری عجب لایی زد کیف کردم پرسپولیسیه دیگه اینکارا ازشون بعید نیست
Iran (Islamic Republic of)
شکوری اسنقی مهربان
۰۸:۵۴ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
بنام الله
فرزندان ایران زمین وکبیرواقعاجنگیدندبه همشون وهمه وهمه خداقوت عرض می نماییم باکمترین هزینه درمقایسه با .... بهترین نتیجه واقعاایران وایرانی می تواند ایران وایرانی همیشه شگفتی سازبوده،هست وخواهدبود دوران انقلاب، جنگ تحمیلی، ووتاحال رانگاه کنیم،تمام کارهای سخت وحتی غیرممکن راممکن کردندودشمنان مات ومبهوت ماندندوالآن هم درکماهستندوقادرنیستنداین معادلات راحل کننددیروزهم یکی ازاین شگفتی سازهای ایرانی بودگرچه روی کاغذیک صفرباختیم.ولی ایران وایرانی دنیاخصوصاکارشناسان رابه تحسین وادارکرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
زنده باد ایران و ایرانی و کی روش
Iran (Islamic Republic of)
مهدی خادمیان
۰۸:۰۵ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
اگرچه شب پر استرسی را پست سر گذاشتیم اما شکست ایران طعم و مزه پیروزی داشت ایران نمایش پر قدرتی مقابل تیم چند صد میلیون یوروئی اسپانیا داشت و گل با زانو بازیکن این تیم ارزش حرفه ای بودن را نداشت ضمن اینکه خطاهای تیم اسپانیا حاکی از استیصال آنها داشت بیرانوند مثل همیشه فوق العاده بود تقابل فوتبال لالیگا و فوتبال غرب آسیا دیدنی بود
United States of America
هادی
۰۷:۵۸ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
عالی بود دیشب ایران کیف کردیم