سرمربی تیم ملی فوتبال اروگوئه گفت: عربستانی‌ها در این دیدار یک بازی تمام فیزیکی را از خود به نمایش گذاشتند.

تابارز:عربستانی ها در این دیدار یک بازی تمام فیزیکی را از خود به نمایش گذاشتندبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تابارز، سرمربی تیم ملی فوتبال اروگوئه در نشست خبری بعد از بازی با عربستان در چارچوب رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ گفت: این پیروزی ارمغانی دوباره برای فوتبال ملی ما بود. عربستانی‌ها در این دیدار یک بازی تمام فیزیکی را از خود به نمایش گذاشتند و همین مسئله کار را برای ما سخت کرد. قبول دارم در نیمه اول دچار مشکلاتی شدیم، به همین دلیل تصمیم گرفتم دست به تغییر تاکتیک بزنم.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

او افزود: با توجه به اینکه این بازی یک دیدار مهم برای عربستانی‌ها بود همین موضوع کار ما را سخت‌تر هم کرده بود. با وجود اینکه یک گل از رقیب جلو بودیم، اما با توجه به بازی خوب عربستان این نتیجه چندان قابل اعتماد نبود. موقعیت‌هایی هم برای گلزنی گیرمان افتاد که نتوانستیم از آن‌ها به درستی استفاده کنیم تا اختلاف را بیبشتر کنیم. توانستیم سه امتیاز مسابقه را به دست بیاوریم این نشان از قدرت و پیشرفت بازیکنان ما دارد.

سرمربی اروگوئه تصریح کرد: از روز اولی که به روسیه آمده بودیم برنامه مان این بود تا جواز حضور در مراحل بعدی را کسب کنیم که به این هدفی که برای خودمان ترسیم کرده بودیم دست یافتیم. باید در بازی پایانی به مصاف روسیه برویم و، چون هم ما و هم روسیه صعود کرده ایم دیداری تشریفاتی خواهد بود البته می‌خواهیم با پیروزی به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شویم. همچنین این یک پوئن مثبت است تا بتوانیم در این بازی خودمان را محک بیشتری بزنیم تا با آمادگی بیشتری به مراحل حذفی بیاندیشیم.

بیشتر بخوانید:

سوارز برترین بازیکن دیدار اروگوئه - عربستان جام جهانی ۲۰۱۸

ترکیب دیدار عربستان و اروگوئه اعلام شد

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

انتهای پیام/

آخرین اخبار جام جهانی روسیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار