نقشه بندرعباس برای گوشی های اندروید را همراه با فایل pdf از سایت باشگاه خبرنگاران جوان دانلود نمایید. با تهیه و دانلود نقشه بندرعباس سفری لذت بخش را تجربه کنید.

به گزارش حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛بندرعباس مرکز استان هرمزگان و در شمال تنگه هرمز قرار دارد. وسعت این شهر حدود 45 کیلومتر مربع است. بزرگترین بندر ایران با آب و هوایی گرم و مرطوب، فرهنگی غنی و متنوع در خدمت گردشگران عزیز است.

سفر به جنوب ایران، سواحل بندرعباس خاطره خوشی برای شما رقم خواهد زد به شرطی که نقشه بندرعباس را تهیه کنید. شهر بندرعباس آثار تاریخی و موزه های فراوانی دارد که برای استفاده بهینه از سفر خود پیشنهاد ما برای شما تهیه "نقشه بندر عباس" است.

پیشرفت تکنولوژی این کار را راحت میسر می کند.  گوشی اندروید و اینترنت همراه به آسانی نقشه بندرعباس را در اختیار کاربران قرار می دهد از این رو با ما همراه باشید تا تمامی راه های دستیابی به نقشه شهر ساحلی ایران را مرور کنیم.

نقشه بندرعباس برای گوشی های اندروید

سفر به شهرهایی که شناخت کافی از آن نداشته باشیم، کمی سخت به نظر می آید اما گوشی اندروید کار را آسان می کند. مسیر را شناسایی می کند و به مقصد می رساند، می پرسید چگونه؟ کافی است نرم افزار مربوط به نقشه مسیریابی را در موبایل هوشمند نصب کنید. نقشه بندرعباس و اکثر شهرهای بزرگ و صنعتی ایران توسط این نرم افزار در دستان شماست. اکثر موبایل های اندروید مجهز به سیستم GPS برای مسیریابی هستند اما به منظور استفاده بهینه از آن لازم است نرم افزار مربوط به نقشه مسیر یابی در گوشی موبایل موجود باشد تا شما به راحتی  این نرم افزار را از اینترنت دانلود کنید.

نقشه بندرعباس به زبان فارسی است.  این نرم افزار امکانات زیر را در اختیار شما قرار می دهد:

  • برنامه را نصب کنید و دیگر نگران وجود اینترنت نباشید چرا که پس از دسترسی به نقشه به اینترنت نیازی ندارید.
  • با تایپ اسامی اماکن و مراکز مورد نظر به راحتی می توانید به مکان مورد نظر دسترسی پیدا کنید.
  • اماکن براساس نوع کاربری دسته بندی شده است مانند موزه ها، مراکز تاریخی، آموزشی، تفریحی و...
  • نقشه بندرعباس به راحتی بزرگنمایی شده و با جزئیات دقیق در خدمت شماست.
  • نقشه در جهات مختلف قابلیت چرخش دارد.
  • نقشه خطوط مترو، اتوبوس های BRT
  • استفاده از مکان نمای GPS بدون نیاز به اینترنت
  • نمایش مکان فعلی شما در این نرم افزار امکان پذیر است.
  • با تعیین مقصد مورد نظر، درست ترین و راحت ترین مسیر برای رسیدن به مقصد را در اختیار شما قرار می دهد.
  • نمایش نقشه به صورت انیمیشن متحرک بوده و با حرکت شما در طول مسیر نمایش داده می شود.
  • در صورت اتصال به اینترنت وضعیت آب و هوای محلی نمایش داده می شود.
  • نمایش نزدیک ترین بیمارستان، داروخانه، مسجد، مراکز امنیتی

نقشه آفلاين تمام شهرهای ايران + دانلود

نقشه بندرعباس به صورت فایل PDF

یکی از روش های دیگر برای تهیه نقشه بندرعباس، به صورت پی دی اف است. در صورت داشتن نقشه با این فرمت دیگر نیازی به اینترنت ندارید که این از مزیت های نقشه آفلاین است.

در نقشه PDF جزئیات قابل تغییر نیست، ولی شما را به مقصد می رساند. حال می پرسید فرمت پی دی اف چیست؟ PDF فایلی است که مربوط به اسنادی مانند عکس و متن بوده و در سیستم های کامپیوتر خانگی و گوشی های اندروید قابل استفاده است. برای استفاده از نقشه PDF بندرعباس حتما برنامه پی دی اف را در موبایل خود نصب کنید.

دانلود نقشه بندرعباس برای گوشی های اندروید + PDF

نقشه بندرعباس به صورت آنلاین

جاذبه های گردشگری فوق العاده مانند موزه های تاریخی شهر بندرعباس حتما روزی شما را به سمت خود خواهد کشید. قبل از بستن بار سفر حتما نقشه بندرعباس را تهیه کنید و از سواحل زیبای آن نهایت لذت را ببرید. یکی از مهم ترین اهداف نقشه، یافتن مسیرهای مورد نظر و شناخت خیابان های اصلی است. فرض کنید مدت محدودی در بندرعباس مهمان هستید، و دوست دارید اکثر محله های اصلی و مراکز تفریحی و سواحل زیبای آن را ببینید. نگران نباشید با تهیه نقشه حتما این آرزوی شما برآورده خواهد شد که تنها ابزار لازم، داشتن گوشی موبایل هوشمند و دسترسی به اینترنت است بدون اینکه نیاز به نرم افزار خاصی داشته باشید و به سادگی می توانید نقشه بندرعباس را به صورت آنلاین نگاه کنید.

گوگل مپ google maps

اینترنت دوست و یار شماست، می پرسید چرا؟ در مسیری ناشناس ایستاده اید، منتظر کسی هستید تا شما را نجات دهد و به مقصد برسید. در اینجا بهترین دوست و کمک شما اینترنت است تا نقشه بندرعباس را دانلود کنید. برای این منظور باید برنامه نقشه گوگل را در گوشی اندروید نصب کنید. حال با جستجوی شهر مورد نظر، نقشه آن در درسترس شماست. گوگل مپ نسبت به نقشه های موجود در سایت های رسمی شهر بندرعباس آیتم های زیادی ندارد برای مثال حتما باید به اینترنت دسترسی داشته باشید. اگر دنبال خیابان ها و مراکز مهم هستید گوگل مپ به به شما کمک خواهد کرد اما اگر جزئیات دقیق را می خواهید حتما سایر روش ها را امتحان کنید.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.