فرماندار اصفهان اقدامات مرکز بهداشت را برای پیوستن اصفهان به شبکه جهانی شهرهای ایمن، خوب و ارزنده توصیف کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،احمد رضوانی نائینی امروز در چهارمین جلسه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی شهرستان اصفهان اظهار کرد: برای پیوستن اصفهان به شبکه جهانی شهرهای ایمن در برخی از موارد سازمان‌های ذی ربط همکاری لازم را نداشته و ضروری است که در این زمینه دستگاه‌ها همکاری لازم را داشته باشند.

وی مدیریت و برنامه‌ریزی در زمینه آبرسانی به روستا و جلوگیری از قطع شدن طولانی مدت آب در طول روز را ضروری دانست و افزود: مدیریت و کنترل آبرسانی منازل و اطلاع رسانی به مردم در مورد ساعت قطع شدن آب منازلشان دارای اهمیت  است و باید در این زمینه اطلاع‌رسانی لازم و به موقع به مردم صورت بگیرد.

فرماندار اصفهان تصریح کرد: پیگیری مرکز بهداشت حوزه دامپزشکی و آب و کاهش مشکلات مردم جای تقدیر دارد و در حوزه بحث بیماری سالک فعالیت‌های خوبی با توجه به کمبود اعتبار ها انجام شده است.

به گفته رضوانی ، برای به ثمر نشستن فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه کنترل بیماری سالک به ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است.

وی با تأکید بر اینکه فعالیت‌های حوزه دامپزشکی در پیگیری مشکلات خوب بوده است، اظهار کرد: فعال برخورد کردن کارگروه دامپزشکی موجب جلوگیری از مشکلات شده و ضروری است که سایر کارگروه‌ها هم فعال برخورد کنند و مشارکت و همکاری در حوزه خود را در اولویت قرار دهند.

 

انتهای پیام/م

 

جلسه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی شهرستان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار