رحمانی گفت: شهرداری می‌تواند مشوق‌هایی برای انتقال ادارات به غرب تهران ایجاد کند.

اختصاص مشوق‌هایی برای بخش خصوصی جهت انتقال برخی ادارات به غرب تهرانحسن رحمانی شهردار منطقه 21 در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برنامه ریزی شهرداری برای انتقال بعضی از ادارات به غرب تهران اظهار کرد: این موضوع از وظایف شهرداری نیست، اما شهرداری می‌تواند مشوق‌هایی را برای کمک به انتقال بعضی از ادارات به غرب تهران ایجاد کند.

وی در ادامه با اشاره به وجود زمین‌های بایر در منطقه 21، گفت: این زمین‌ها به عنوان یک فرصت در منطقه محسوب می‌شوند، به نحوی که بخش خصوصی برای احداث مجموعه‌های اداری و خدماتی در زمین‌های ذخیره تشویق می‌شوند.

رحمانی در ادامه از ساخت اولین هتل در منطقه 21 خبر داد و گفت: مجوز احداث اولین هتل در این منطقه در حال صدور است و در کمیسیون ماده 5 تلاش می‌کنیم تا برای ایجاد توازن در ترافیک، بسیاری از مجموعه‌ها و دفاتر اداری را به غرب تهران انتقال دهیم.

گفتنی است؛ در غرب تهران ادارات زیادی احداث نشده و همین عامل باعث شده است که ترافیک‌های سنگین در شرق تهران ایجاد شود؛ انتقال بعضی از ادارات به غرب تهران می‌تواند راه چاره‌ای برای ایجاد توازن ترافیکی و کاهش آلودگی هوا باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.