فرماندار شهرستان کنگان گفت: گردشگری دریایی در شهرستان کنگان تقویت می‌شود.

گردشگری دریایی در کنگان تقویت می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فتح‌الله نوروزی صبح چهارشنبه در نشست ساماندهی فعالیت‌های دریایی و بندری شهرستان کنگان اظهار داشت: یکی از مهمترین ظرفیت‌های شهرستان کنگان، دریا و بندر است که باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود.

وی توسعه زیرساخت‌های مورد نیاز برای فعالیت‌های دریایی را یک ضرورت دانست و خاطرنشان کرد: باید از همه ظرفیت‌ها و شرایط موجود برای رفع مشکلات حوزه دریایی و بندری استفاده شود.

فرماندار شهرستان کنگان از تلاش برای بهبود خدمات مطلوب به صیادان شهر‌های سه گانه شهرستان کنگان خبر داد و اضافه کرد: جذب سرمایه گذار درحوزه گردشگری دریایی برای توسعه فعالیت‌های این بخش در دستور کار است.

وی با تاکید بر فراهم کردن بستر‌های لازم برای اجرای برنامه‌های گردشگری و استفاده از ظرفیت ساحل و دریای شهرستان کنگان، افزود: گردشگری دریایی باید با قوت تمام پیگیری و عملیاتی شود.

نوروزی از احداث چهار حوضچه آرامش در شهر‌های سه گانه شهرستان کنگان خبر داد و از شهرداران، اداره بندر و شیلات خواست تا برای ساماندهی و احداث حوضچه آرامش در هفته آینده برنامه ریزی و هماهنگی لازم به عمل آورند.

انتهای پیام/م

احداث ۴ حوضچه آرامش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.