مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی  گفت: توسعه ورزش استان در گرومدیریت کردن برنامه ها در راستای اهداف و چارچوب بندی مناسب است

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ سرپرست، مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی  در جمع اصحاب رسانه گفت: از جمله مشکلات حوزه ورزش مشخص نبودن تکالیف دستگاه ها در حوزه عملکردی خودشان برای بخش جوان و مدیریت نکردن برنامه ها و اهداف وعدم چارچوب بندی مناسب  است.

وی با بیان اینکه برنامه های ویژه استان در سال جاری برپایه دو سند توسعه ورزش استان وجوانان است طراحی خواهد شد، افزود: توسعه زیرساخت ها، تامین و تجهیز اماکن ورزشی، توسعه ورزش های همگانی،روستای، ورزش قهرمانی، شکل گیری کانون ها و مدارس ورزشی، چگونگی شکل گیری نطام رقابت ومسابقه دراستان، چگونکی اعزام میزبانی ها از جمله موضوعات شاخص ساختاری است که در بخش توسعه ورزش استان در نظر گرقته شده است.

سرپرست اظهار کرد: توجه دولت نسبت به ورزش بیظیر بوده و پولی که با تصویب مجلس در قالب تخصیص ۲۷ صدم از ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده برای توسعه ورزش تزریق شده فقط در فصل پنج کمک به هیاتهای ورزشی است.

وی ادامه داد: تا یک هفته دیگر ۱۰۰ خانه ورزش استان تجهیز می‌شود که این منابع از محل ۲۷ صدم از ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده بوده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استانبا اشاره به اینکه تا پایان سال جاری 250 چمن مصنوعی را در استان خواهیم داشت گفت: اعتبار هر چمن 100 میلیون تومان است.

 سرپرست اظهار کرد: تعداد 250خانه ورزش روستایی در حوزه سخت افزاری در حال اجراست و برای یکایک شهرستان ها برنامه ریزی در راستای اهداف وظرفیت های آن شده است.

وی گفت:شناسایی اولویت ها، نیازها و چالش های حوزه جوانان و گزینش راهکارهای مناسب که یک تقسیم کار استانی را ترسیم بکند از اهداف اساسی این سند است.

سرپرست افزود: سال گذشته تعداد 291 همایش در استان داشته ایم اما امسال با هزینه های کمتر و ساده این تعداد همایشات را دو برابر خواهیم کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان اظهار کرد: ساخت سالن ورزشی، ساخت استخر، برگزاری ورزش محلات ساخت خوابگاه،ایجاد کانون های استعداد یابی از جمله برنامه های تدارک دیده برای شمال شهر بیرجند است.

انتهای پیام/ ط آ

تجهیز 100 خانه ورزشی روستایی در خراسان جنوبی

برچسب ها: ورزش و جوانان ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.