کارگاه آموزشی "تلخ و شیرین رسانه‌ها در زندگی ما" برگزار می شود

کارگاه آموزشی "تلخ و شیرین رسانه‌ها در زندگی ما" به همت دبیرخانه علمی آسیب‌های اجتماعی در استان برگزار می‌شود.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛صادقی رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی گفت:کارگاه آموزشی "تلخ و شیرین رسانه‌ها در زندگی ما" به منظور آشنایی بانوان خانه‌دار با سواد رسانه ‌ای و آگاهی بخشی به مادران در خصوص فضای مجازی برگزار می‌شود.


وی افزود:نقش رسانه در زندگی خانواده ها بر کسی پوشیده نیست و میزان و نحوه استفاده از رسانه ها توسط اعضاء خانواده موضوعی است که نیازمند دریافت آگاهی و اطلاعات درباره مقوله رسانه است.


صادقی گفت:ضرورت آشنایی مادران با موضوع رسانه و تؤثیر آن در زندگی با توجه به گستردگی کانال های عرضه اطلاعات بیش از پیش احساس می شود.


رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی افزود:مدیریت میزان بهره مندی از رسانه باید توسط والدین به نحوی مطلوب و مؤثر صورت پذیرد و لازم است میزان و چگونگی استفاده از رسانه های مختلف اعم از دیداری،شنیداری و نوشتاری توسط اعضاء خانواده مورد توجه والدین به ویژه مادران قرار گیرد.


وی یادآورشد:در تفاهم نامه جهاددانشگاهی با دفتر فرهنگی- اجتماعی استانداری خراسان جنوبی در راستای توانمندسازی بانوان خانه دار با موضوع افسردگی "گفتگو کنیم" و به همت دبیرخانه علمی آسیب های اجتماعی و جهاددانشگاهی،کارگاه "تلخ و شیرین رسانه ها در زندگی ما" به منظور آشنایی بانوان خانه دار بیرجند با سواد رسانه‌ای همزمان با چهاردهم تیرماه جاری و با حضور 80 نفر برگزار خواهد شد.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.