نماینده مشهد گفت: در مورد موضوع FATF باید بگوییم ما هیچگاه قرارداد استعماری را امضا نخواهیم کرد.

انتقاد از عملکرد روزنامه‌ها درباره موضوع FATF/ روحانیت هیچگاه قراردادهای استعماری را امضا نمی‌کندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد و کلات در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 30 خرداد) طی تذکری شفاهی،‌ اظهار کرد: دکتر علی شریعتی جمله‌ای دارد مبنی بر اینکه ما هیچ وقت قرارداد استعماری را امضا نمی‌کند و ما هم این جمله را مدنظر داریم و هیچگاه چنین قراردادهایی را امضا نخواهیم کرد.

وی ادامه داد: درباره موضوع FATF نقطه نظرات متعددی از ناحیه شخصیت‌های مختلف بیان می‌شود اما با این وجود افرادی هستند که حتی اجازه اظهارنظرکردن درباره این موضوع را به دیگران نمی‌دهند.

پژمان‌فر افزود: این افراد به جای آنکه درباره این موضوع استدلال کنند و ادله بیاورند، موضوعات دیگری را مطرح می‌کنند که ربطی به این موضوع ندارد.

نماینده مردم مشهد و کلات خاطرنشان کرد: متأسفانه امروز در روزنامه‌ها مثل دوران برجام لیستی درست کرده‌اند و می‌گویند نماینده‌هایی که سواد اظهارنظر درباره FATF را دارند یا ندارند چه کسانی هستند که این کار درست نیست.

پژمان‌فر ادامه داد: کسانی که ادعا دارند ما سواد اظهارنظر درباره FATF را نداریم، بدانند که ما آماده مناظره درباره این موضوع هستیم و حاضرین در جلسه‌ای با موافقان این طرح مناظره کنیم.

نماینده مردم مشهد و کلات گفت: قرار است دوشنبه هفته آینده نشست ویژه‌ای در فراکسیون شفافیت برای اظهارنظر مخالفان و موافقان FATF برگزار شود و هردو طرف نقطه نظرات خود را بیان کنند.

وی با انتقاد از اینکه این روزها از تریبون‌های مختلف افرادی که مخالف FATF هستند مورد هجمه قرار می‌گیرند، تصریح کرد: ما نباید اجازه دهیم برخی افراد با ادبیات سخیف در این باره اظهارنظر کنند، انگ‌های مختلف را به ما بچسبانند و به راحتی هتک حرمت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۹:۳۷ ۳۰ خرداد ۱۳۹۷
ما نباید به آمریکا و اروپا اعتماد کنیم
United States of America
ناشناس
۰۹:۳۷ ۳۰ خرداد ۱۳۹۷
امیدوارم مشکلات اقتصادی رفع شه
آخرین اخبار