سرهنگ حسن علی زمانی به عنوان فرمانده جدید مرکز آموزش ۰۴ امام رضای نزاجا در خراسان جنوبی معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ آیت الله عبادی  نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده قدیم و جدید مرکز آموزش ۰۴ امام رضای نزاجا گفت: نیروهای مسلح همراه پیغمبران و اولیاءالله سلاح را در راه حکم خدا، حق، فطرت و دین بکار می گیرند.

وی  امنیت ایران اسلامی را مثال زدنی دانست و افزود: این امنیت ثمره تلاش نیروهای مسلح الهی و‌ مکتبی است که سلاح را در راه بصیرت افزایی به دست می گیرند.

آیت الله عبادی فرمانده اصلی نیروهای مسلح را حضرت مهدی(عج) عنوان کرد و افزود:جایی که اندیشمندی حرف حق می زند،باید با بازوی توانمند مدافعان حق پشتیبانی شود.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا نیز با اشاره به جایگاه و قدرت نیروهای مسلح ایران در منطقه گفت: دشمنان هنوز درک نکرده اند ارتشی که در دوران دفاع مقدس مقتدر بود، اکنون در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و زیر نظر رهبر معظم انقلاب هر روز به اقتدار و توانایی هایش افزوده می شود.

امیر سرتیپ دوم آذریان افزود: تمام ترفندهای دشمن در آن سوی سرزمین ایران در زمین، هوا و دریا را رصد می کنیم و اگر دشمن اشتباهی کند پاسخ سختی خواهد گرفت و طرح و برنامه های دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران موجب تقویت نیروهای مسلح ما می شود.

معاون تربیت و آموزش نزاجا نیز نیروهای ارتشی را نیروهایی عقیدتی دانست که با تمام وجود به خدا عشق می ورزند و در خدمت اسلام هستند.

امیر سرتیپ جلالوند افزود:  مردمی بودن و ولایی بودن از معیارهای ارزشی نیروهای مسلح است و دفاعی بودن دکترین نیروهای مسلح و پیروی از ولی فقیهی که مرجع ، امام و مشرف به امور نظامیست از عواملی است که نیروهای مسلح ما را از دیگر کشورها متمایز می کند.

استاندار خراسان جنوبی هم درجه شخصیت نیروهای نظامی را جدا و والاتر از درجه سازمانی آنان دانست و گفت: اخلاق، انسانیت، گفتار ، صبر و تفکر در مقابله با شرایط سخت یک فرمانده نظامی ، درجه والایی است که شهدا و ایثارگران به آن دست یافتند.

آقای مروج الشریعه با تقدیر از زحمات امیر یوسفی در ایجاد امنیت افزود: از همکاری کامل برای استحکام یگان های موجود در نقاط مختلف استان و ارائه همکاریهای گوناگون به ویژه در ماموریتهای وزارت دفاع و امور اقتصادی به صورت مشترک برای توسعه استان استقبال می کنیم.

در این مراسم از خدمات امیر قوام یوسفی فرمانده قبلی مرکز آموزش ۰۴ امام رضای نزاجا در خراسان جنوبی  قدردانی شد.

انتهای پیام/ ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.