این روز ها محل دائمی ‌نمایشگاه های بین الملی کاسپین زنجان میزبان ششمین نمایشگاه گل و گیاه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، معصومی شهردار زنجان گفت : ششمین نمایشگاه گل و گیاه زنجان با همکاری سازمان سیما و منظر شهری شهرداری زنجان در محل دایمی ‌نمایشگاهای بین الملی کاسپین بر پا است.

وی افزود : در گذشته نه چندان دور برداشت مردم و صاحب نظران این بود محیطی فیزیکی با کالبد خشک که انسان ها در آن زندگی می کردند به دور از هر نوع عاطفه و معننویات است ولی امروزه نگاه تصمیم گیران و تصمیم سازان عوض شده است .

شهردار زنجان با اشاره به این که یکی از نیازهای اصلی شهرها را فضای سبز ، پارک ها خاطر نشان کرد : مجموعه هایی که باعث لطافت شهرها می شوند روحیه و نشاط خاصی به شهرها می دهند

معصومی گفت : امروز مدیریت شهری ؛ شهرها را به عنوان عنصر پویا ، فعال و زنده می شناسد ، چون معتقد است افرادی که در آن فعالیت می کنند دارای حس و عاطفه هستند و شهر در گذر زمان تغییر می کند و نیازهای مختلفی دارد .

وی با بیان این که ذات انسان به فضای سبز وگل ها علاقه دارد بیان کرد : در مجموعه شهرداری تلاش کردیم با کاشت گل ها به لطافت شهر کمک کنیم و شهرداری این گل ها را در گلخانه های خود به عمل می آورد .

وی با اشاره به این که تلاش می کنیم فضای سبز زنجان را توسعه دهیم از مردم زنجان خواست در نگه داری بخشی از فضای سبز شهرداری را کمک کنند

شهردار زنجان در ادامه به برنامه های شهرداری برای شادی و نشاط مردم شهر زنجان اشاره کرد و گفت : شهرداری از هر فرصتی برای شادابی مردم زنجان و شهر استفاده می کند.

 

انتهای پیام /ک


بر پایی نمایشگاه گل و گیاه در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.