سرمربی والیبال نشسته بانوان گفت: چین حریف اصلی و قدرتمندی برای تیم ایران در رقابت‌های جهانی هلند است.

سلیمانی: چین حریف قدرتمندی برای تیم ایران استفریبا سلیمانی سرمربی والیبال نشسته بانوان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: در رقابت‌های جهانی هلند با تیم‌های چین، اسلوونی و ایتالیا همگروه هستیم، اما تیم چین حریف اصلی و قدرتمند برای تیم ما است که امیدواریم بتوانیم بازی قابل قبولی برابر این تیم ارائه دهیم.

او ادامه داد: تمام هدف ما صعود از گروه مان است، اما با وجود اینکه جوان گرایی کردیم کار سختی در پیش داریم چرا که جوانان تیم نخستین میدان جهانی را تجربه می‌کنند و عملکرد آن‌ها با توجه به شرایط بازی‌ها قابل پیش بینی نیست و ممکن است باعث صعود تیم ایران از گروه شوند.


سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان افزود: با توجه به اینکه بازی‌های پارآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا را در پیش داریم این رقابت‌ها و به خصوص بازی با تیم چین بهترین فرصت برای ما است تا عملکرد بازیکنان تیم مان را ارزیابی کنیم و شناخت بهتری از حریفانمان بدست آوریم تا با آمادگی صد در صد راهی اندونزی شویم.

او در مورد اینکه احتمال پیروزی تیم ملی ایران برابر کدام تیم‌ها در رقابت‌های جهانی هلند بیشتر است گفت: چین قهرمانی پارالمپیک و جهان است و ارائه بازی قابل قبول برابر این تیم برای ما کافی است، اما شناخت دقیقی از ایتالیا ندارم و باید بگویم تیم اسلوونی هم عملکرد بسیار خوبی دارد با توجه به این شرایط احتمال پیروزی دختران ما برابر ایتالیا و اسلوونی بیشتر از چین است، اما امیدواریم با بازی‌های درخشان شگفتی ساز این دوره از رقابت‌ها باشیم.

سلیمانی درباره ترکیب تیم ملی در بازی‌های پارآسیایی ۲۰۱۸ اندونزی عنوان کرد: ترکیب تیم برای بازی‌های پارآسیایی با رقابت‌های جهانی هلند خیلی متفاوت نیست و با توجه به عملکردی که ملی پوشان در هلند داشته باشند تصمیم نهایی برای بازی‌های جاکارتا را می‌گیریم و بعید می‌دانم که ترکیب تغییر چندانی داشته باشد.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم در رقابت‌های جهانی بازیکنان تیم ما عملکرد خوبی داشته باشند و بتوانند تجربه لازم از حضور در میادین بزرگ ورزشی را بدست آورند تا در بازی‌های پارآسیایی نتیجه لازم را بدست آوریم.

بیشتر بخوانید؛

حریفان تیم‎های ملی والیبال نشسته ایران درمسابقات جهانی معرفی شدند

سلیمانی:ترکیب تیم ملی والیبال نشسته جوان شده است

انتهای پیام/


اظهارات سلیمانی درباره تیم ملی والیبال نشسته بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار