سرمربی تیم ملی کلمبیا در آستانه دیدار با ژاپن در رقابت های جام جهانی روسیه به تعریف و تمجید از عملکرد "یری مینا "در این تیم پرداخت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به گفته منابع نزدیک به بارسلونا، این باشگاه به دنبال فروش "یری مینا" پس از جام جهانی است.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی 2018 را لحظه به لحظه در اینجا( جام جهانی 2018) دنبال کنید.

به گزارش اسپورت کاتالونیا، خوزه پکرمن در آستانه دیدار با ژاپن در جام جهانی روسیه در مورد بازیکنش گفت: به نظرم "یری مینا" تجربه سختی در بارسا داشت؛ با وجودی که شرایط او در چند ماه اخیر دشوار بود اما برای استفاده از او برای جام جهانی لحظه ای تردید نداشتم.
هنگامی که در ترکیب ثابت تیم بارسلونا به میدان می رفت، همه به دنبال این بودند تا همه چیز را بر گردن او بیندازند و به نظرم این کار درستی نیست. بدون شک در بازی امروز برابر ژاپن و دیدارهای آینده از این بازیکن در ترکیب ثابت تیمم استفاده می کنم.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی 2018 می توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

او ادامه داد: او در این یک سال اخیر تجربه دشواری در بارسا داشت. چرا که از نظر من ریتم بازی و اعتماد به نفسی که در پالمیراس داشت را در بارسا نتوانست تکرار کند زیرا شرایط برای او جدید بود. هر چند که تردیدی ندارم او در سالیان آینده به یکی از برترین مدافعان میانی جهان تبدیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

ستاره کلمبیا جام جهانی را از دست داد

سرمربی ژاپن: بازیکنانم پس از زلزله نگران خانواده هایشان هستند

انتهای پیام/

اظهار نظر جالب توجه درباره یری مینا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار