مسئول آموزش اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از برگزاری کارگاه های تخصصی گردشگری در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید صادق حسینی، مسئول آموزش اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در جلسه هماهنگی با موسسات آموزشی گردشگری و هنرمندان و مربیان رشته های صنایع دستی در راستای برنامه های چهارمین نمایشگاه ملی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تصریح کرد: در فرصت نمایشگاه کارگاه های تخصصی گردشگری پیش بینی شده است.

وی به استفاده از ظرفیت اساتید ملی و استانی در کارگاه های تخصصی اشاره کرد و گفت: در برگزاری کارگاه های فوق، افزایش مهارت و  توانمندی شاغلان صنعت گردشگری و صنایع دستی دنبال می شود و تبلیغ و اطلاع رسانی فرصت های گردشگری و همچنین ایجاد بازارهای هدف جدید و کارآفرینی در حوزه های گردشگری و صنایع دستی مورد تاکید است.

مسئول آموزش اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با اشاره به استقرار 12 رشته صنایع دستی در این نمایشگاه اضافه کرد: در طبقه فوقانی نمایشگاه آموزش صنایع دستی به صورت ورک شاپ  برگزار شده و دستاوردهای مربیان و هنرجویان مرکز آموزش صنایع دستی به نمایش درخواهد آمد.

وی افزود: علاقه مندان جهت کسب اطلاع بیشتر می توانند با شماره 04533361200 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/ح

استقرار 12 رشته صنایع دستی در نمایشگاه ملی اردبیل

برچسب ها: گردشگری ، نمایشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.