ستاد برنامه‌ریزی و برگزاری مراسم هفته بازخوانی و افشاگری حقوق بشر آمریکایی که 6 تا 12 تیراست امروز در استانداری کرمانشاه برگزار شد.

علیرضا گودرزی مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،گفت: 200 هزار شهید و 700 هزار مجروح ما بخشی از جنایات آمریکا علیه ایران است.

وی گفت: آمریکا در تمام این سال‌ها سعی کرده به نوعی در برابر انقلاب اسلامی ایران که همواره حامی مظلومان و دشمن کودک‌کشان بوده قد علم کند.

گودرزی افزود:: امروز دشمن تلاش می‌کند با جنگ فرهنگی به ایران صدمه بزند که رهبر معظم انقلاب نیز سال‌ها قبل از این موضوع با عنوان شبیخون فرهنگی یاد کردند.

وی افزود: دشمن امروز با کمک فضای مجازی مقدسات و ارزش‌های ما را هدف گرفته و با وجود تمام اقداماتی که انجام می‌دهد سعی دارد خود را حامی حقوق بشر جا بزند.

گودرزی گفت: امروز آمریکا در بیش از هفت یا هشت نقطه در جهان در حال دسیسه و جنگ افروزی است و تلاش دارد کشورهای جهان را گول بزند.

وی گفت: چشم امید همه ملت‌های مظلوم دنیا را به ایران است و ایران و انقلاب اسلامی ما در آستانه دهه چهارم عمر خود همواره در برابر آمریکا و تلاش‌های او برای خاموش کردن انقلاب ایستاده و در این راه 100 هزار مجروح و 13 هزار شهید شیمیایی و هزاران شهید مبارزه با مواد مخدر تقدیم کرده است.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

امروز دشمن تلاش می‌کند با جنگ فرهنگی به ایران صدمه بزند

 

 

 

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، جنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.