برخی سایت‌های روسی مقالات غیر واقعی رسانه‌های انگلیسی در مورد جام جهانی ۲۰۱۸ را احمقانه خواندند.

آنچه از رسانه‌های انگلیس در مورد جام جهانی می‌خوانید باور نکنیدبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،یک سایت روسی در این باره نوشته است: مطبوعات انگلیسی در روز‌های اخیر جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را مورد انتقاد قرادادند و روس‌ها را به نژاد پرستی متهم کردند و این احمقانه است.

روسیه در روز‌های اخیر در بحث میزبانی بسیار خوب عمل کرده است و مردم از هر نژاد و کشوری در روسیه در کمال آرامش تردد می‌کنند و از حضور در این کشور لذت می‌برند.

آغوش باز روس‌ها برای مردم دیگر کشور‌ها بسیار مشهود است و مهربانی روس‌ها در روز‌های اخیر با مهمانان حاضر در این کشور زبانزد است؛ این در حالی است که "گاردین انگلیس" روس‌ها را نژاد پرست خوانده است.

سایت روسی نوشت: هواداران تیم فوتبال عربستان پس از شکست سنگین مقابل روسیه توسط هواداران ما تسکین یافتند و آن‌ها را آرام کردند و با لبخند آن‌ها را بدرقه کردند و نژاد پرستانه خواندن رفتار روس‌ها با توجه به این فضا بسیار احمقانه است.

رسانه‌های انگلیسی تلاش زیادی کردند که قبل از شروع جام جهانی، میزبانی روسیه را زیر سئوال ببرند، اما ادعا‌های واهی آن‌ها خللی در میزبانی روسیه وارد نکرد.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی 2018 می توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.


جالب‌تر اینکه اندریاس روپکه خبرنگار روزنامه بیلد آلمان در این باره نوشته است: مهمان نوازی در روسیه مشهود است و این اقداماتی است که مسبب آن پوتین بوده است و هواداران فوتبال در این بازی‌ها از بودن در روسیه لذت می‌برند.

 

بیشتر بخوانید؛

تیم ملی فوتبال روسیه ۵ عربستان۰/ شکست تحقیر آمیز سعودی‌ها مقابل روس‌ها

بررسی تیم ملی فوتبال انگلیس در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

سایت انگلیسی نتیجه دیدار ایران و اسپانیا را پیش بینی کرد

انتهای پیام/

واکنش رسانه های روسی به مقالات رسانه های انگلیسی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار