رییس سازمان حفظ ارزشهای دفاع مقدس بسیج و سپاه گفت:برگزاری کنگره ملی دو هزار شهید بزرگترین رویداد و اتفاق پس از سفرهای استانی رهبری است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛سردار حق طلب رئیس سازمان حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس بسیج و سپاه صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت:برگزاری کنگره ملی دو هزار شهید خراسان جنوبی بزرگترین رویداد و اتفاق پس از سفرهای استانی رهبری است.

 

وی افزود:تا سال ۱۴۰۰ در همه استان ها یکبار کنگره ملی را برگزار خواهند کرد که امسال خراسان جنوبی، البرز، قزوین و کرمان از استان های برگزار کننده این کنگره هستند.

 

سردار حق طلب گفت:برای این کنگره ها کارگاه های مختلف جهت آشنایی و برگزاری هر چه بهتر برگزار شده است.

 

رئیس سازمان حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس بسیج و سپاه افزود:باید سعی شود فاصله زمانی بین برگزاری کنگره های استان های مختلف زیاد باشد تا به طور دقیق و منظم انجام شود.

 

آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی نیز با بیان اینکه شهدا هیچ نیازی به برگزاری این یادمان ها ندارند زیرا آن ها به وظیفه خود عمل کرده اند و آنچه بر دوششان بوده است را انجام داده اند،گفت:آنچه ایجاب می کند حفظ ارزشهای دفاع مقدس و تأثیرگذاری آن برای ما و جامعه اسلامی است.

 

وی افزود:ما نیازمند این سرمایه های عظیم ملی ( خون شهدا و یاد شهدا ) هستیم زیرا همانطور که در اول انقلاب خون شهدا راهگشای ما بود باز هم ما می توانیم با زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن ها حیله های دشمن را دفع و گشایشی برای هدایت مسیر درست جامعه باشیم.

 

آیت الله سید علیرضا عبادی گفت:مسئولین باید نهایت تلاش خود را برای برپایی هر چه باشکوه تره کنگره ملی دو هزار شهید خراسان جنوبی انجام دهند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود:احیای ارزشهای انقلاب اسلامی،نام و یاد شهدا و دفاع مقدس برابر با همه ارزش های این جامعه انقلابی است.

 

انتهای پیام/غ

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.