ملی پوش شنا جانبازان و معلولین گفت: هدفم کسب مدال طلا بازی‌های پارآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا در کنار حفظ رکورد آسیا است.

ایزدیار: هدفم کسب مدال طلا بازی‌های پارآسیایی جاکارتا استشاهین ایزدیار ملی پوش شنا جانبازان و معلولین در گفتگو با  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیان کرد: در رقابت‌های بین المللی برلین توانستم رکورد آسیا را به نام ایران ثبت کنم و هدفم در بازی‌های پارآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا کسب مدال طلا در کنار حفظ این رکورد است.

او ادامه داد: در حال حاضر زیر نظر رضایی به صورت غیر متمرکز در مشهد به تمرین می‌پردازم و برای بازی‌های جاکارتا آماده می‌شوم تا زمانی که اردو‌های تیم ملی به صورت متمرکز برپا شود تمریناتم را به صورت انفرادی ادامه می‌دهم.

ایزدیار در مورد رقابت‌های بین المللی برلین عنوان کرد: این مسابقات بعد از پارالمپیک از اهمیت خاصی برخوردار است و خوشبختانه توانستم در ماده کرال پشت علاوه بر شکستن رکورد آسیا مدال نقره این رقابت‌ها را بدست آورم و در مجموع موفق به کسب ۴ مدال نقره و یک برنز تیمی شدم که این می‌تواند شروع خیلی خوبی برای بازی‌های پارآسیایی ۲۰۱۸ اندونزی باشد.

او در مورد حریفان تیم ملی بیان کرد: تیم‌های کشور‌های ازبکستان، قزاقستان و چین از اصلی‌ترین حریفان تیم ایران در رقابت‌های آسیایی و جهانی به شمار می‌روند و با وجود اینکه اردو‌های بسیار قویی دارند کار برای ما سخت می‌شود، اما شناگران تیم ملی برای پیروزی در تمام مسابقات تلاش خود را به کار می‌گیرند و امیدوارم در بازی‌ها جاکارتا هم بتوانیم از سد این تیم‌ها عبور کنیم و روی سکو‌های قهرمانی قرار گیریم.

ایزدیار در پایان خاطر نشان کرد: در بازی‌های پارآسیایی ۲۰۱۴ کره جنوبی در بخش تیمی داوران با خطا گرفتن از تیم ایران و دو کشور دیگر تیم کره جنوبی را از رده پنجم به نایب قهرمانی رساندند، امیدوارم که در این دوره از بازی‌ها شاهد اینگونه قضاوت از سوی داوران نباشیم و هر تیمی که شایسته قهرمانی است روی سکو قرار گیرد.

بیشتر بخوانید؛

کسب دو نشان نقره در پایان سومین روز مسابقات/ کاروان ایران ۷ مداله شد

پدیده شنای ایران از رویای خود می گوید

اقبالی: در پارالمپیک توکیو با سه شناگر حضور پیدا خواهیم کرد

ایزدیار: رکورد ملی خود را ارتقا دادم


انتهای پیام/


اظهارات ایزدیار درباره تیم ملی شنا جانبازان و معلولین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار