مدیرآموزش و پرورش بروجرد گفت: ۱۵ خیر در امر مدرسه سازی و خرید تجهیزات و همچنین حمایت‌های مادی از دانش آموزان در بروجرد فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ شهاب روزبهانی، مدیرآموزش و پرورش بروجرد با اشاره به اینکه خیرین مدرسه ساز به عنوان بازوان توانمند آموزش و پرورش نقش مهمی در توسعه علمی کشور دارند، گفت: مدرسه سازی ماندگارترین عمل خیری است که نسل‌های زیادی از ثمرات آن برخوردار می‌شوند.

وی افزود: عملیات مرمت و بازسازی دبیرستان تاریخی امام خمینی (ره) توسط رئیس انجمن خیرین مدرسه ساز کشورازسال تحصیلی گذشته آغاز شده است.

فعالیت ۱۵خیر مدرسه ساز در بروجرد

مدیرآموزش و پرورش بروجرد بیان کرد: تعمیر وبازسازی سقف و دیوار‌ها در فاز یک و ۲ انجام شده و ظریف کاری و گچکاری نیز در فاز سوم این طرح تا شهریور ماه امسال به اتمام می‌رسد.

روزبهانی افزود: خیرین مدرسه ساز بروجرد درسال تحصیلی جاری نسبت به تکمیل و راه اندازی مدارس روستایی اسدخانی، کپرگه، سرنجه، شیخمیری کلهر، زارم و نوسازی مدرسه روستای جهان آباد نقش موثری داشته اند.

وی ادامه داد: درسال تحصیلی جاری برای خرید تجهیزات هنرستان فنی چرخکارحدود سه میلیارد ریال توسط بنیاد علمی و آموزشی قلم‌چی هزینه شده است.

مدیرآموزش وپرورش بروجرد گفت: احداث و تعمیرسیستم‌های گرمایشی مرکزی روستا‌های کیوره، کپرگه، درب آستانه وهمچنین بهسازی سالن ورزشی شهدای محراب و سالن منتظران درسال تحصیلی گذشته انجام شده است.
۵۲ هزار دانش آموز درسه مقطع مختلف تحصیلی در ۴۰۰ واحدآموزشی مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/د

۱۵ خیرمدرسه ساز در بروجرد فعالیت می‌کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.