تیم ملی فوتبال انگلیس با دبل هری کین از سد تونس گذشت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در آخرین دیدار روز پنجم رقابت های جام جهاتی ۲۰۱۸ روسیه از ساعت ۲۲:۳۰ امشب (دوشنبه) تیم های انگلیس و تونس در ورزشگاه وولگوگراد آره نا به مصاف هم رفتند.

 

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی 2018 را لحظه به لحظه در اینجا( جام جهانی 2018) دنبال کنید.

ترکیب انگلیس:

جردن پیکفورد، جان استونز، کیل واکر، هری مگوایر، اشلی یانگ، جسی لینگارد(دایر) جردن هندرسون، دله علی(روبن لوفتوس چیک) کیران تریپیر، رحیم استرلینگ(مارکوس راشفورد) و هری کین

ترکیب تونس:

معز حسن(فاروق بن مصطفی) دیلان براون، سیام بن یوسف، علی معلول، یاسین مریاح، انیس بدری، الیس خیری، فریانی ساسی، وهبی خضری(صابر خلیفه) فخرالدین بن یوسف، نعیم اسلیتی(محمد بن آمور)

این بازی با شروع طوفانی سه شیرها همراه شد و آنها در همان دقایق ابتدایی فرصت های زیادی روی دروازه معز حسن به وجود آوردند که این امر منجر به آسیب دیدگی دروازه بان تونس از ناحیه کتف شد. شدت حملات انگلیس به حدی بود که این تیم در نهایت دقیقه ۱۱ با ضربه هری کین داخل محوطه شش قدم حریف به گل اول رسید. دروازه بان تونس به دلیل مصدومیت، خیلی زود و دقیقه ۱۶ از زمین بیرون آمد تا به عنوان نخستین دروازه بان تعویضی جام جای خود را به فاروق بن مصطفی بدهد.

با خروج معز حسن از زمین حملات انگلیس هم فروکش کرد تا اینکه در دقیقه ۳۳ ویلمار رولدان کلمبیایی طبق تصمیمی مشکوک حرکت کیل واکر درون محوطه جریمه روی فخرالدین بن یوسف را پنالتی تشخیص داد تا فریانی ساسی این پنالتی را دقیقه ۳۵ به گل تساوی عقاب های کارتاژ تبدیل کرد.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی 2018 می توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

 

در ادامه داور کلمبیایی حرکت مدافع تونس درون محوطه جریمه این تیم روی هری کین را که بیشتر از خطای مدافع انگلیس روی مهاجم تونس پنالتی به نظر می رسید، پنالتی نگرفت تا اعتراض بازیکنان و کادرفنی سه شیرها افزایش یابد.

در نهایت نیمه اول با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.

نیمه دوم این بازی هم با حمله های متوالی انگلیس و دفاع سرسختانه تونسی ها دنبال شد تا اینکه روی ارسال کرنر شاگردان گرت ساوت گیت در دقیقه ۱+۹۰، هری مگوایر توپ را در چند قدمی دروازه فاروق بن مصطفی به هری کین رساند تا کاپیتان انگلیس با ضربه سری دقیق گل دوم خودش و تیمش را به ثمر برساند و سه امتیاز شیرین این دیدار را به حساب انگلیس واریز کند.

انتهای پیام/

انگلیس با ۲ گل هری کین تونس را شکست داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار