جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه؛

گومس: از موقعیت هایمان استفاده نکردیم

سرمربی تیم فوتبال پاناما گفت: حملات خوبی روی دروازه بلژیک داشتیم اما متأسفانه به درستی از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ هرنان گومس سرمربی تیم فوتبال پاناما بعد از شکست سه بر صفر مقابل بلژیک اظهار داشت: در ابتدا شرابط بازی عادی بود اما با گذشت زمان کار برایمان سخت شد. ما می خواستیم بازی را کنترل کنیم تا گلی دریافت نکنیم که موفق نشدیم. با اینکه حملات خوبی روی دروازه بلژیک داشتیم اما متأسفانه به درستی از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی 2018 را لحظه به لحظه در اینجا( جام جهانی 2018) دنبال کنید.

او ادامه داد: پس از گلی که خوردیم شرایط برای ما بسیار پیچیده تر شد و بعد از آن باز هم دو گل دیگر دریافت کردیم.البته بازیکنان من تلاش‌شان را کردند تا بازی خوبی را به معرض نمایش بگذارند. هر چند که بلژیک تیم با کیفیتی است و از بازیکنان خوبی هم در تمام پست ها بهره می برد و همین عاملی شد که کار برایمان دشوار شود.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی 2018 می توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

 

سرمربی تیم فوتبال پاناما درمورد اینکه آیا برای تساوی به میدان آمده بودید یا خیر، گفت:از اول برنامه ما این بود که بتوانیم مقابل بلژیک با گرفتن امتیاز زمین را ترک کنیم که موفق به انجام این کار نشدیم. به نظرم تیم بلژیک تیم قدرتمندی بود و چون نتوانستیم از موقعیت‌های‌ به دست آمده استفاده لازم را ببریم در نهایت بازی را واگذار کردیم.

انتهای پیام/

اظهار نظر سرمربی پاناما در نشست خبری پس از بازی با بلژیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار