رئیس هیأت مدیره باشگاه ذوب‌آهن گفت: توجه ویژه به جوانان سرلوحه کادر فنی باشد زیرا حیات یک باشگاه به این است که تولید‌کننده باشد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،شاهرخ شهنازی عصر امروز در نشست خبری پیش از آغاز تمرینات تیم ذوب‌آهن به سرمربیگری نمازی اظهار کرد : روز‌های خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و از سال گذشته تا کنون، باشگاه ذوب‌آهن به بخش مهمی از اهداف و‌ راهبرد‌ها دست پیدا کرده است.

وی افزود: منصور یزدی‌زاده،  مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن‌ نیز حمایت کامل از تیم را خواهد داشت و به این موضوع توجه ویژه‌ای دارد و حتی نقشه راه از باشگاه خواستار شد.

رئیس هیأت مدیره باشگاه ذوب‌آهن ادامه داد: تیم فوتبال ذوب‌آهن پیشانی ورزش ذوب‌آهن بوده است اما به دنبال گسترش سایر رشته‌ها هستیم، به ذوب‌آهن عشق دارم و این عشق از بین نخواهد رفت، این‌ مکتب ذوب‌آهن بوده که به ما ارزش داده است.

شهنازی تصریح کرد: ذوب‌آهن خوش‌استقبال و خوش‌بدرقه است و اگر کادر فنی سال گذشته به تیم رفیق و رقیب رفته‌اند همه چیز در آرامش است، بعضی مواقع این اتفاقات در کشور‌های دیگر حواشی زیادی دارد.

وی با بیان این‌که به امید نمازی خوش‌آمد می‌گویم، گفت: هیچ فشار روحی و روانی به کادر فنی وارد نمی‌کنیم، فقط باید توجه ویژه به جوانان داشته باشند و سرلوحه کادر فنی باشد؛ البته این موضوع باید در همه رشته‌ها باشد و از دستور‌العمل‌های کادر فنی باشد زیرا حیات یک باشگاه به این است که تولید‌کننده باشد.

رئیس هیأت مدیره باشگاه ذوب‌آهن عنوان کرد: مربیانی که اکنون در باشگاه کار می‌کنند از سرمایه‌های قبلی ما هستند، امید داریم ما هم بتوانیم نیرو‌های کار‌آمدی تربیت کنیم و شاهد پیروزی تیم‌های ذوب‌آهن باشیم؛ ورزش همگانی از دیگر وظیفه‌های باشگاه است و قله آن قهرمانی است.

وی در پایان گفت: همان‌طور که به قلعه‌نویی گفتم اما جدی گرفته نشد به هر قیمتی به دنبال قهرمانی یا کسب مقام نیستیم و می‌خواهیم شرافتمندانه به موفقیت برسیم؛ قدر‌دانی از گذشتگان، احترام به آیندگان است، می‌خواهم به مربی و کادر فنی جدید فرصت و‌ مهلت دهید، اگر چند باخت کسب کردیم زود از کوره در نرویم، باید صبر داشته باشیم.

 

انتهای پیام/م

 

نشست خبری رئیس هیأت مدیره باشگاه ذوب‌آهن اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.