شهیدی گفت:از کل تصادفات در ماه رمضان،هزار و۲۱۹ مورد آن مربوط به موتورسواران بوده است که شامل دوسوم تصادفات استان می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛محمد شهیدی،رئیس مرکز مدیریت و فوریت‌های پزشکی قم،به اشاره به اقدامات وبرنامه‌های اورژانس ۱۱۵ قم در ماه مبارک رمضان گفت:در ماه مبارک رمضان نمودار مأموریت‌های اورژانس استان در طول ۲۴ ساعت به دقایقی قبل از افطار تا زمان سحر سوق پیداکرده بود.

وی عنوان کرد: در طول یک ماه مبارک رمضان ۳۴ هزار و ۹۹۷ تماس با اورژانس ۱۱۵ برقرار شد که میانگین تماس‌ها در هر ۲۴ ساعت هزار و ۲۰۶ تماس بود.

رئیس مرکز مدیریت و فوریت‌های پزشکی استان قم بیان کرد: از تعداد این حجم تماس‌ها، ۶ هزار و ۳۶۶ مورد آن اورژانسی بوده که منجر به اعزام آمبولانس شده است و این یعنی اعزام میانگین ۲۱۹ آمبولانس در ۲۴ ساعت را شاهد بودیم.

وی اضافه کرد: ۱۸۳۵ مورد از اعزام آمبولانس‌ها، مربوط به مأموریت‌های تصادفات کل استان (شهر، جاده و بخش‌ها) بود که می‌توان گفت درکل استان هر ۲۴ ساعت ۶۳ تصادف جرحی که اورژانس ۱۱۵ مطلع شده است رخ‌داده است.

شهیدی  ادامه داد: علاوه بر اعزام آمبولانس، کارشناسان واحد ارتباطات اورژانس ۱۱۵ نیز، مشاوره‌های لازم را به افراد ارائه داده‌اند.

رئیس مرکز مدیریت و فوریت‌های پزشکی استان قم افزود: از کل تصادفات جرحی، در ماه مبارک رمضان هزار و ۲۱۹ مورد آن مربوط به موتورسواران بوده است که تقریباً شامل دوسوم تصادفات استان می‌شود.

انتهای پیام/ح

تلفن اورژانس قم در ماه رمضان ۳۵ هزار مرتبه به صدا درآمد

برچسب ها: سرویس علمی ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار