رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان گفت: به بیش از هفت هزار و ۵۰۰ نفر در قالب طرح شهید رهنمون در سه ماه نخست امسال خدمت رسانی شده است.

غلام عباس  مومنی رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباسگفت: در سه ماهه نخست امسال بیش از هفت هزار و ۵۰۰ نفر در قالب طرح شهید رهنمون معاینه رایگان شدند.
وی افزود: ۲۲ تیم در راستای اجرای طرح شهید رهنمون در مناطق جغرافیایی مشخصی از هرمزگان فعالیت دارند.
رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان گفت: در طرح شهید رهنمون ۲۲ تیم آموزشی، بهداشتی و درمانی حضور دارند که هر تیم در منطقه جغرافیایی مشخصی با حداقل ٥ هزار نفر جمعیت مستقر شده است.
غلام عباس مومنی افزود: این تیم‌ها به صورت دوره‌ای به این مناطق سفرکرده‌و مسایل و مشکلات بهداشتی، درمانی، آموزشی و تغذیه‌ای مردم را بررسی می‌کنند.
وی افزود: هر تیم متشکل از یک پزشک، یک پرستار، یک مراقب سلامت از رشته‌های بهداشتی و یک کارشناس تغذیه و همچنین یک نفر مرتبط با سلامت روان است.
رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان گفت: این کارشناسان به‌صورت مستمرهر منطقه را زیر پوشش قرار داده و خدمات مختلف آموزشی، بهداشتی و پیشگیری و درمانی را ارائه می‌دهند.
غلام عباس  مومنی افزود: این تیم‌ها به‌صورت مستقیم و یا با پیگیری از طریق سایر دستگاه‌ها و همچنین سایر سازمان‌های اقشاری بسیج به رفع مشکلات مردم می‌پردازند.
وی  تعیین منطقه جغرافیایی مشخص برای استقرار و ارائه خدمات تیم‌های برگزیده و استمرار آن در یک دامنه زمانی طولانی را از مهم‌ترین امتیازات این طرح عنوان کرد.

انتهای پیام /ر

اجرای طرح شهید رهنمون در قالب 22 تیم

برچسب ها: بهداشت و درمان ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.