رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان از معاینه رایگان نزدیک به ۱۲ هزار نفردر استان خبر داد.

غلام عباس  مومنی رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه امام سجاد(ع)استان هرمزگان  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،گفت: ازابتدای سال تا کنون حدود 12 هزار نفر در استان به همت تیم های پزشکی این سازمان ویزیت رایگان شده اند.
وی افزود: در این مدت سه اعزام تیم تخصصی به مناطق محروم استان انجام شده که این تیم ها شامل 5متخصص از جمله متخصص زنان و زایمان،داخلی،مغزو اعصاب،قلب و عروق و چشم پزشک است.
رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه امام سجاد(ع)استان هرمزگان گفت: در اعزام تیم های تخصص 680نفر ویزیت رایگان شدند.
غلام عباس مومنی افزود: بیش از 3هزار و 600نفر هم با اعزام 15 تیم پزشکی عمومی و مشاوره در مناطق محروم هرمزگان ویزیت و مشاوره شدند.
وی گفت: این تیم ها خدمات مامایی، تغذیه، تست قندخون، قد و وزن، فشار خون و همچنین مشاوره روانشناسی را انجام می دهند.
رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه امام سجاد(ع)استان هرمزگان افزود: بیش از هفت هزار و 500نفر هم در قالب طرح شهید رهنمون معاینه رایگان شدند.
غلام عباس مومنی گفت: 22تیم در راستای اجرای طرح شهید رهنمون در مناطق جغرافیایی مشخصی از هرمزگان فعالیت دارند.
وی افزود: در طرح شهید رهنمون 22 تیم آموزشی‌، بهداشتی و درمانی حضور دارند که هر تیم در منطقه جغرافیایی مشخصی با حداقل ٥ هزار نفر جمعیت مستقر شده است.
رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه امام سجاد(ع)استان هرمزگان گفت:سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه امام سجاد(ع)استان هرمزگان هر ماه یک تیم تخصصی به مناطق محروم و یک تیم عمومی به محلات مختلف برای ویزیت و مشاوره اعزام می کند.

انتهای پیام/ر

ویزیت رایگان محرومان به همت بسیج جامعه پزشکی

برچسب ها: بهداشت و درمان ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.