محمد سعیدی بابیان اینکه طی سه‌ماهه نخست سال جاری دو محموله سه هزار و 900 تنی دارو از استان به خارج کشور صادر شد، گفت: ارزش ریالی این دو محموله 65 هزار دلار برآورد می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمد سعیدی مدیرکل دامپزشکی استان سمنان بابیان اینکه طی سه‌ماهه نخست سال جاری دو محموله داروی دامپزشکی ساخت استان سمنان به کشورهای خارجی صادرشده است، گفت: شرکت‌های فعالی در زمینه تولید داروهای دامی در استان وجود دارد که وجود این ظرفیت می‌تواند به پیشبرد رونق اقتصادی این خطه کمک کند.

وی بابیان اینکه صادرات داروهای دامی از استان سمنان به سایر نقاط در دستور کار قرار دارد، افزود: این محموله‌های صادراتی با وزن سه هزار و 900 تن بود که ارزش ریالی آن‌ها 65 هزار دلار برآورد می‌شود که طبق پیش‌بینی‌ها انتظار می‌رود بتوانیم این میزان را ارتقا دهیم.

سعیدی بابیان اینکه مردم و نهادهای دست اندرکار شامل دهیاری، شوراها و محیط بان‌ها و بخشداری‌ها می‌توانند با ارائه گزارش مشاهدات خود به دامپزشکی در پیشگیری از بیماری‌ها نقش‌آفرین باشند، تصریح کرد : از مردم تقاضا داریم در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک با شماره 1512 اداره دامپزشکی سمنان تماس گیرند تا در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل اقدام شود.

انتهای پیام / گ

در صورت مشاهده مشکوک مردم می توانند با سامانه 1512 تماس بگیرند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.