تمرینات تیم فوتبال پدیده برای حضوری مقتدرانه در رقابت های لیگ برتر فوتبال دیروز درزمین تمرینی منزل آباد با حضور یحیی گل محمدی سرمربی جدید تیم فوتبال پدیده آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،تمرینات تیم فوتبال پدیده خراسان روز گذشته در مشهد آغاز شد تا این تیم به‌عنوان تنهانماینده فوتبال خراسان در لیگ برتر، خودش را برای حضور در دور هجدهم رقابت‌های لیگ برتر آماده کند.
استارت تمرینات تیم فوتبال پدیده با سرمربی جدید
پدیده‌ای‌ها که در حضور چهارساله خود در لیگ برتر یکی از باثبات‌ترین تیم‌ها در حوزه تغییر سرمربی بوده‌اند که  بعد از اتمام همکاری با رضا مهاجری در پایان لیگ هفدهم، با یحیی گل‌محمدی به توافق رسیدند.

جواد وطن‌خواه، مدیرعامل باشگاه پدیده، به‌همراه مهدی برادران، رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی، مجتبی سرآسایی قائم مقام باشگاه و برخی دیگر از میهمانان، دیروز نظاره‌گر تمرینات پدیده بودند و البته پیش از آغاز تمرینات نیز با بازیکنان و کادر فنی تیم جلسه‌ای را برگزار کردند.
 
بعد از این جلسه بازیکنان از زیر قرآن رد شدند  و سپس جلسه تمرینات پدیده زیرنظر ساکت الهامی و مصطفی صداقت و با نظارت گل‌محمدی برگزار شد.
 
استارت تمرینات تیم فوتبال پدیده با سرمربی جدید

گل محمدی یک مربی اخلاق مدار حرفه‌ای و خوش آتیه است

 
مهدی برادران  رییس هیات فوتبال مشهد در حاشیه اولین جلسه تمرین تیم پدیده به خبرنگار ما گفت:گل محمدی یک مربی اخلاق مدار حرفه‌ای و خوش آتیه است و ما قطعا از ایشان حمایت می‌کنیم.

وی افزود:دنبال این هستیم که نسبت به تیم‌های دیگر عقب نباشیم و این چند روز تاخیر که در جمع شدن تیم بود را جبران کنیم وبتوانیم یک بازی خوب در ایام ولادت امام رضا در افتتاحیه لیگ با تیم پرسپولیس در مشهد داشته باشیم .
 

سرپرست تیم پدیده هم در ادامه به خبرنگار ما گفت:بعد از اتمام قرار داد مهاجری و شرایط جدید هیت مدیره باشگاه تصمیم گرفتیم با چند نفر از مربیان خوب داخلی وخارجی وارد مذاکره شویم و شرایط آماده کردیم برای شروع کار امسال و در پایان با شرایطی که آقای گل محمدی داشت در جلسه‌های متعدد و مباحث فنی که برگزار کردیم ایشان قبول زحمت کردند که با این تیم شروع کنند.

سر آسیابی افزود:نتایج جلسه با گل محمدی این بود که استخوان و اسکلت بندی سال گذشته تیم حفظ شود و تا حدی زیادی موفق بودیم و با بازیکنان خوب گذشته قرار داد بستیم و محمد ناصحی و مسعود ریکی با نظر سرمربی به تیم اضافه شدند و تا چند روز آینده چند بازیکن دیگر به تیم اضافه خواهند شد.
 
استارت تمرینات تیم فوتبال پدیده با سرمربی جدید
وی عنوان کرد:بعد از آنالیز مباحث مالی و اقتصادی هر ساله اردوی خارج از کشور داشتیم، اما امسال یک اردو در تهران و چند بازی تدارکاتی خواهیم داشت که با شرایط خوب و آرمانی وارد لیگ شویم.

سرپرست تیم پدیده با اشاره به جدایی معین عباسیان از تیم افزود:در شرایط کاری این جدایی لازم بود و اینکه یک شرایط جدید را تجربه کند؛ و جایگزین خوب جوانی داریم که با این جدایی مشکلی ایجاد نمی‌کند همچنین آقای قاضی و خانزاده شرایط شان مبهمه که برای آن‌ها برنامه‌های داریم.

سخت کار می کنیم تا بتوانیم فوتبال زیبایی را ارائه بدهیم


یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتیال پدیده پدیده هم به خبرنگار ما گفت:خیلی خوشحالم در این تیم و شهر مقدس مشهد هستم ،باعث افتخار من که در کنار مردم خوب مشهد و در جوار بارگاه امام رضا (ع) کار میکنم.

وی  افزود: با قرار داد محمد ناصحی قطعا شهاب گردان از جمع ما خارج خواهند شدو انشالله با چند بازیکن جدید قرار داد خواهیم بست.

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت :بحث مهم امسال این است که سخت کار کنیم و بتوانیم فوتبال زیبایی را ارائه بدهیم بعد از فوتبال خوب نتیجه هم خواهد آمد.

گل محمدی با اشاره به کنسل شدن اردوی ترکیه گفت:به دلیل شرایط باشگاه و هزینه‌ای زیاد اردو خارج از کشور یک اردو در تهران خواهیم داشت.
استارت تمرینات تیم فوتبال پدیده با سرمربی جدید
محمد رضا خلعتبری مهاجم پدیده در حاشیه این تمرین گفت:با حضور گل محمدی انشالله یک فصل خوبی رقم بزنیم و بتوانیم خیلی محکم و قوی پیش بریم.

محمد ناصحی دیگر بازیکن تیم فوتبال پدیده گفت :تیم پدیده این پتانسیل را دارد که جز چند تیم بالای جدول باشیم؛ و انشالله با همراهی مسئولین و تماشاگران بتوانیم یک تیم خوبی در لیگ داشته باشیم.

انتهای پیام//ح. ص.
 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.