اسکندری گفت: در حال حاضر برق تمامی مناطق استان البرز وصل است و هیچ یک از مشترکین و مناطق مشکل قطعی برق ندارند.

روابط عمومی/ترمیم خسارت‌های طوفان در شبکه توزیع برق البرز/ اختلال برق در هیچ منطقه‌ای نداریمبه گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وزارت نیرو؛ ناصر اسکندری، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز درباره خبر منتشر شده دربرخی سایت‌ها مبنی برگله مندی مردم کمالشهر کرج  از قطعی مداوم برق، اظهار کرد: به علت طوفان و شرایط نامساعد جوی اخیر در استان البرز، سقوط درختان و تابلو‌های تبلیغاتی بر روی خطوط انتقال برق موجب اختلال در برق رسانی به مشترکین شد.

وی ادامه داد: استان البرز در مجموع دارای ۳۴۰ فیدر برق است که ۷۰ مورد از آنها دچار مشکل شد که این تعداد فیدر، ۲۰ درصد شبکه برق استان را شامل می‌شود.

اسکندری با اشاره به اینکه سهم عمده خاموشی‌های گسترده در استان مربوط به عوامل طبیعی است، بیان کرد: این اتفاقات، رخداد‌های طبیعی بوده و قطعی تداوم جریان الکتریکی در این شبکه‌ها امری اجتناب‌ناپذیر است که همکاران ما در شرکت توزیع توانستند در مدت زمان کوتاهی وضعیت را به حالت عادی برگردانند.

وی در پایان سخنان خود گفت: در حال حاضر برق تمامی مناطق استان البرز وصل است و هیچ یک از مشترکین و مناطق مشکل قطعی برق ندارند.

انتهای پیام/

طوفان، عامل اختلال در شبکه توزیع برق البرز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار