جام جهانی ۲۰۱۸؛

نگاهی به دیدار تیم‌های ملی برزیل- سوئیس در جام جهانی ۲۰۱۸

تیم‌های ملی فوتبال سوئیس و برزیل در چارچوب رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ امروز «یکشنبه» از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف هم رفتند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم‌های ملی فوتبال سوئیس و برزیل در چارچوب رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ امروز «یکشنبه» از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف هم رفتند و در نهایت تقابل این ۲ تیم با تساوی به پایان رسید.

خلاصه و نتیجه بازی تیم های برزیل و سوئیس

ترکیب برزیل:

  • آلیسون بکر، تیاگو سیلوا، ویلیان، نیمار جونیور، فیلیپ کوتینیو، گابریل ژسوس، میراندا، دانیلو، مارسلو، کاسمیرو، پائولینیو

ترکیب سوئیس:

  • یان سومر، فابین شار، مانوئل آکانجی، استیون زوبر، بلریم ژمایلی، هریس سفرووریچ، استفان لیششتاینر، ریکاردو رودریگس، والون بهرامی، گرانیت ژاکا، ژردان شقیری

در این دیدار برزیلی‌ها در دقایق ابتدایی توپ و میدان را در اختیار داشتند و موقعیت‌های زیادی نیز بدست آوردند، اما با سد محکم دفاعی سوئیس برخورد کردند تا اینکه کوتینیو، هافبک خوش تکنیک سلسائو، از پشت محوطه جریمه ضربه محکمی را روانه دروازه سوئیس کرد و باعث به ثمر رسیدن نخستین گل مسابقه شد تا نیمه نخست با پیروزی یک بر صفر برزیلی‌ها به پایان برسد. در نیمه دوم و تا پیش از گل مساوی، بازی در اختیار سوئیسی‌ها بود و توسط استیون زوبر در دقیقه ۵۰ به گل تساوی رسیدند.

در ادامه هم تلاش ۲ تیم باعث نشد تغییری در نتیجه تساوی بازی ایجاد شود.

در این بازی، مارکینیوش، داگلاس کاستا، فیرمینو و فیلیپه لوئیس شاخص‌ترین نیمکت‌نشینان برزیل بودند و والون، هافبک تیم ملی سوئیس در بازی با برزیل چهارمین جام جهانی دوران بازی خود را تجربه کند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار