معاون امور عمرانی استاندار قزوین گفت:می‌توان با تشکیل کمیته راهبردی یا شورای سیاست گذاری مسائل مربوط به عمران و آبادانی منطقه کامان و زرشک را بررسی کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ علی فرخزاد معاون امور عمرانی استاندار در بازدید از منطقه گردشگری کامان و زرشک گفت:بوستان ملی باراجین همانند طرح منطقه نمونه گردشگری کامان و زرشک بود که با حضور مستمر مدیران مشکلات آن حل شد و اکنون به یکی از بوستان‌های ملی و پرمخاطب تبدیل شده است.

فرخزاد افزود: سرمایه گذاری کوچکی در طرح منطقه نمونه گردشگری کامان و زرشک صورت گرفته و از هزار هکتار وسعت این طرح تنها ۳۵۰ هکتار سرمایه گذاری شده است.

معاون استاندار افزود:هزار هکتار برای طرح جامع منطقه نمونه گردشگری کامان و زرشک در نظر گرفته شده و همین موضوع مانع ورود سایر سرمایه گذاران به این طرح شده است.

وی گفت:اگر سهامداران این طرح توان سرمایه گذاری و ادامه مسیر را ندارند می‌توانند زمینه را برای حضور سایر سرمایه گذاران باز کنند.

فرخزاد خاطر نشان کرد: در این منطقه به دلیل خوش آب و هوایی و طبیعت بکر شاهد ایجاد شهرک باغ ویلایی و ساخت و ساز‌های غیر مجاز هستیم که می‌توان با صدور مجوز، جلوی این گونه ساخت و ساز‌ها را گرفت.

انتهای پیام/

بازدید معاون امور عمرانی استاندار قزوین از منطقه کامان و زرشک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.