مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: ملی پوشان مصدوم وضعیت خوبی دارند، اما شرایط نهایی آن‌ها یک روز قبل بازی با اسپانیا مشخص می‌شود.

آقاجانیان: وضعیت مصدومان روز قبل بازی با اسپانیا مشخص می شود/ برای صدرنشینی جشن نمی گیریمبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مارکار آقاجانیان مربی تیم ملی فوتبال ایران پیش از آغاز تمرین امروز (یک شنبه) تیم ملی ایران اظهار کرد: وضعیت تیم ملی فوتبال ایران پس از پس بازی با مراکش خوب است و بازیکنان تمرینات خوبی انجام می‌دهند. آن بازی تمام شد و اکنون باید روی دیدار با اسپانیا تمرکز کنیم. تمام بازیکنان این موضوع را می‌دانند.

او افزود: اسپانیا و پرتغال مدعی قهرمانی جام جهانی هستند و بایدا با تمرکز بالا برای رسیدن به هدفمان پیش برویم. نخستین هدف ما صعود از مرحله گروهی است، اما برای این کار سخت، باید نهایت تلاش خود را انجام دهیم.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

آقاجانیان درمورد آخرین وضعیت بازیکنان مصدوم تیم ملی گفت: کادرپزشکی تیم ملی برای رساندن نفرات آسیب دیده به بازی اسپانیا شبانه‌روز تلاش می‌کند. وضعیت آن‌ها تاکنون امیدوار کننده بوده است، اما روز قبل بازی شرایطشان مشخص می‌شود. اشکان دژاگه، امید ابراهیمی و علیرضا جهانبخش به جز تمرینات تیمی به صورت اختصاصی هم تمرین می‌کنند تا شرایط‌شان بهتر شود.

مربی تیم ملی فوتبال ایران درمورد اینکه آیا بهتر نبود به جای ثبت نتیجه تساوی در بازی اسپانیا و پرتغال یکی از این تیم‌ها به پیروزی می‌رسید تا تیم ملی ایران برای صعود به مرحله بعدی وضعیت بهتری داشته باشد، گفت: اکنون برای صدرنشینی جشن نمی‌گیریم چراکه دیدار‌های جام جهانی برای ما ۳ بخش بوده است. بازی اول به اتمام رسید و اکنون هدف ما دیدار دوم است. تا آن بازی سعی می‌کنیم خوشحال باشیم، اما جشنی در کار نیست. با این وجود رویای ما صعود به دور دوم است و بازیکنان با تمام وجودشان سعی دارند این رویا را محقق کنند.

آقاجانیان درباره سورپرایز کادرفنی تیم ملی فوتبال ایران برای بازی با اسپانیا تصریح کرد: کارلوس کی روش همیشه طبق تاکتیک تیم ما و حریف کار‌ها را پیش می‌برد. هرچند مراکش را شکست دادیم، اما این تیم کیفیت بالایی دارد و می‌تواند هم پرتغال را شکست دهد و هم اسپانیا.

بیشتر بخوانید:

لحظه به لحظه با اخبار حاشیه‌ای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه/ روز چهارم

نیمار و یارانش برابر سوئیس / رویارویی آلمان و مکزیک با قضاوت فغانی

صربستان ۱ - کاستاریکا صفر /شلیک ۳ امتیازی کولاروف، ناواس و یاران را مغلوب کرد

او درباره اینکه با توجه به اظهارات هروه رنار مبنی براینکه تیم ملی مراکش اسیر دام کی روش شده است احتمال دارد اسپانیا هم در دام او بیفتد یا خیر، گفت: با تمام احترامی که برای حریفان قائل هستیم، ترجیح می‌دهیم درباره تیم خودمان حرف بزنیم. طبق تجزیه و تحلیل تیم‌های کارمان را انجام می‌دهیم، اما مهم این است که بازیکنان مانند دیدار با مراکش بازهم ۹۰ دقیقه با تمرکز بالا مقابل اسپانیا بازی کنند.

مربی تیم ملی فوتبال ایران درمورد درگیری کارلوس کی روش با یکی از مربیان مراکش در اواخر بازی گفت: باتوجه به درگیری بازیکنان این موضوع طبیعی بود. مهم این است که همدلی زیادی بین بازیکنان و کادرفنی تیم ملی فوتبال ایران وجود دارد و حتی علی قلی زاده که جایی در فهرست اصلی تیم ملی ندارد هم پس از به ثمر رسیدن گل ایران این چنین خوشحالی می‌کند. این همدلی منجر به موفقیت تیم ملی شده است و مردم بدانند بازیکنان تا آخرین لحظه برای رسیدن به هدف تلاش می‌کنند.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

 

انتهای پیام/

اظهارات مارکار آقاجانیان درباره آخرین وضعیت تیم ملی قبل از بازی با اسپانیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار