پورسیدآقایی گفت: شرکت اتوبوسرانی مدام در معرض مشکلات اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن پورسیدآقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در هفتادمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، در خصوص تفویض اختیار شرکت اتوبوسرانی به شهرداری تهران پس از اظهار نظر‌های متفاوت اعضای شورا به عنوان موافق و مخالف اظهار کرد: اتوبوسرانی به صورت دائم در معرض مشکلات اجتماعی است و اگر هیچ مسئولیتی در این خصوص نداشته باشیم، مایه خوشحالی ما نیز هست.

وی افزود: اگر بنا است، اقداماتی در خصوص بهبود سیستم حمل و نقل عمومی انجام دهیم، باید تفویض اختیارات به صورت کامل انجام شود و تمام اختیارات شرکت اتوبوسرانی در اختیار شهرداری باشد.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه اساس‌نامه کنونی اتوبوسرانی مصوب مجلس پیش از انقلاب است، خطاب به اعضای شورا گفت: تغییر در قوانین باید با تغییر در منشا صدور قوانین رخ دهد، لذا می‌توانید شرکت اتوبوسرانی جدید ایجاد کنید که تحت نظر شهرداری باشد و شرکت اتوبوسرانی قبلی را منحل کنید، چرا که طبق قانون اختیار انحلال شرکت را دارید.

پورسید آقایی در پایان خاطرنشان کرد: اگر اختیارات به صورت کامل به شهرداری واگذار نشود، مدیران شرکت اتوبوسرانی به راحتی می‌توانند از دستورات شهرداری سرباز زنند و هیچ تبعیتی از ما نداشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار