نماینده قم در واکنش به دستور رئیس جمهور برای خارج کردن واگن‌های فرسوده گفت: این موضوع بدون پشتوانه جایگزینی 38 درصد ظرفیت مسافر ریلی را کاهش می‌دهد.


تبعات بدون پشتوانه دستور رئیس جمهور برای خارج کردن واگن‌های فرسوده/ 38 درصد ظرفیت مسافر ریلی حذف می‌شوداحمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، از دستور رئیس جمهور برای خارج کردن واگن‌های قطار با قدمت 30 سال به بالا از رده خبر داد.

وی ادامه داد: اکنون با این دستور رئیس جمهور 320 واگن تنها از واگن‌های شرکت رجا متوقف می‌شود، یعنی 70 قطار از سیستم فروش این شرکت خارج می‌شوند.

عضو هیئت رئیسه مجلس تأکید کرد: یکی دیگر از تبعات حذف این واگن‌ها این است که 38 درصد ظرفیت مسافر ریلی کشور حذف می‌شود، به صورتی که قطارهایی که از شهرهای تبریز، کرج و اراک به مقصد مشهد در حرکت بودند، اکنون با این دستور حذف می‌شوند.

امیرآبادی فراهانی با تأکید بر اینکه دولت ابتدا باید مقدمات این کار را آماده می‌کرد و بعد چنین تصمیمی می‌گرفت، گفت: اینکه واگن‌های قدیمی و فرسوده از ریل خارج شوند، بسیار خوب بوده و کسی هم آن را رد نمی‌کند، اما باید پیش از این دستور سرمایه‌گذاری‌های لازم را انجام تا امکانات برای جایگزین کردن سریع این واگن‌ها فراهم می‌شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Spain
ناشناس
۱۲:۲۴ ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
نقشه کشیدن برای گران کردن بلیط قطارها خدایا به داد این ملت برس
آخرین اخبار