ستاره تیم ملی فوتبال برزیل گفت: با وجودی که در جام جهانی هیچ دیدار آسانی وجود ندارد، اما با این حال رویای من قهرمانی با برزیل در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است و امیدوارم به این هدفم دست یابم.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، به نقل از اسکای اسپورت فیلیپ کوتینیو درباره جام جهانی 2018 روسیه گفت: برای رسیدن به این آمادگی بسیار تلاش کرده ایم.به جرأت می توانم بگویم تیم بسیار خوبی داریم و امید زیادی به درخشش داریم. البته با این وجود احتمال وقوع هر چیزی در جام جهانی امکان پذیر است.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی 2018 را لحظه به لحظه در اینجا( جام جهانی 2018) دنبال کنید.

او ادامه‌ داد: به نظرم تمام بازی‌ها مهم هستند. فعلأ در حال حاضر در مرحله گروهی به سر می‌بریم و باید تمرکزمان را روی این موضوع بگذاریم که این مرحله را با موفقیت پشت سر بگذاریم. با وجودی که در جام جهانی2018 روسیه هیچ دیدار آسانی و هیچ تیم ضعیفی هم وجود ندارد  اما با این حال رویا من قهرمانی با برزیل در جام جهانی 2018 روسیه است و امیدوارم به این هدفم دست یابم.

کوتینیو خاطر نشان کرد: جام جهانی 2018 روسیه نخستین حضور من در یک تورنمنت بزرگ به حساب می آید.  امیدوارم بتوانم به رویایم که قهرمانی در جام جهانی است برسم.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی 2018 می توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

انتهای پیام/

رویای کوتینیو قهرمانی با سلسائو در روسیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار