سرپرست باشگاه پرسپولیس امروز شنبه در جلسه‌ای با برانکو، برنامه‌های تیم را مرور و با بازیکنان هم گفتگو کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان وبه نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، کادر فنی سرخپوشان پایتخت امروز با سرپرست باشگاه پرسپولیس دیدار و گفتگو کرد.

در جریان این دیدار، حمیدرضا گرشاسبی و برانکو ایوانکوویچ، برنامه‌های تیم را مرور کردند تا شرایط آماده‌سازی تیم به بهترین شکل مهیا به اجرا در آید.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در ادامه نیز در جلسه‌ای با بازیکنان شرکت کرد و به تقدیر از آنها پرداخت.

گرشاسبی در جمع بازیکنان گفت: باید تقدیر و تشکری داشته باشم از تلاش و زحمات شما که طی دو سال در سطح اول فوتبال ایران قرار گرفتید و با همه مشکلاتی که وجود داشت، به خصوص محرومیت از پنجره نقل و انتقالات، با تلاش مضاعف توانستیم از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان 2018 آسیا صعود کنیم و عنوان قهرمانی پرسپولیس را در دو سال تکرار کنیم.

او افزود: بی‌شک درایت کادر فنی و عملکرد و همت و غیرت بازیکنان باعث شکست الجزیره شد و پرسپولیس توانست به مرحله بعدی مسابقات آسیایی صعود کند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: جا دارد بار دیگر برد شیرین تیم ملی را به فوتبال ایران تبریک بگویم و از عملکرد خوب و تاثیرگذار وحید امیری و علیرضا بیرانوند دو بازیکن ارزنده پرسپولیس تقدیر کنم. 

گرشاسبی در پایان خاطر نشان کرد:  امیدوارم امسال نیز همچون سال‌های گذشته با تمام قوا در مسابقات شرکت کنیم تا بتوانیم در سطح اول فوتبال ایران و آسیا حاضر شویم و دل هواداران را شاد کنیم. ضمن اینکه حضور دو بازیکن جدید پرسپولیس، مهدی شیری و مهدی شریفی را به فال نیک می‌گیریم و به آنها خیر مقدم می‌گوییم.

برنامه های تمرینات پرسپولیس مشخص شد 

تیم فوتبال پرسپولیس برای فصل جدید مسابقات، تمرینات خود را در دو نوبت، طی دو روز برگزار و روز سوم را به استراحت یا ریکاوری خواهد پرداخت.

پندار خمارلو مدیر رسانه ای پرسپولیس گفت: تمرینات قرمزپوشان پایتخت در دو نوبت برگزار و روز سوم نیز بازیکنان به ریکاوری و یا استراحت خواهند پرداخت.

 بر همین اساس، تیم فوتبال پرسپولیس فردا یکشنبه و روز دوشنبه در دو نوبت به تمرین خواهد پرداخت که تمرینات نوبت صبح پشت درهای بسته و در غیاب هواداران و اصحاب رسانه برگزار می شود. 

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه اعلام کرد؛ به جهت انجام تمرینات نوبت صبح بازیکنان در سالن بدنسازی، این جلسات تمرینی پشت درهای بسته برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ تیم فوتبال پرسپولیس روز سه‌شنبه برای انجام تست پزشکی به محل ایفمارک اعزام می شود. 

تیم فوتبال پرسپولیس برای فصل جدید مسابقات لیگ برتر، لیگ قهرمانان و جام حذفی، با ترکیب کامل استارت زد.

آغاز تمرینات پرسپولیس با نفرات کامل 

سرخپوشان پایتخت پس از تعطیلات پایان فصل مسابقات، همانطور که از قبل اعلام شده بود، تمرینات خود را از بعدازظهر امروز شنبه 26 خرداد ماه 1397 در ورزشگاه شهید کاظمی زیر نظر کادر فنی برگزار کردند.

نکته جالب توجه اینکه، از معدود دفعاتی بود که تیم پرسپولیس با ترکیب کامل و با 21 بازیکن تمرینات خود را آغاز کرد. محمد انصاری نیز با لباس شخصی در محل تمرین حضور یافت و پس از دیدار و گفتگو با برانکو ایوانکوویچ، تمرین سرخپوشان را به نظاره نشست و پس از آن، دو، سه روز نیز از سرمربی پرسپولیس مرخصی گرفت.

گادوین منشا هم با بلیت برگشت یکشنبه به تهران سفر خواهد کرد. احسان علوان‌زاده بازیکن جوان پرسپولیس نیز به دلیل امور دانشگاهی، چند روزی را از سرمربی تیم مرخصی خواست که مورد تائید کادر فنی قرار گرفت.

وحید امیری و علیرضا بیرانوند، دو ملی‌پوش ارزنده کشورمان نیز در مسابقات جام جهانی روسیه حضور دارند.

تمرین امروز با دویدن دور زمین و گرم کردن آغاز شد و پس از آن، بازیکنان دو به دو شدند و تمرینات خود را پیگیری کردند. در پایان تمرین نیز قرمزپوشان در قالب دو تیم، به فوتبال درون تیمی روی آوردند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار