سرهنگ تقی کبیری از واژگونی خودروی پژو در یکی از محورهای فرعی گرمسار خبر داد و گفت: در این حادثه دو نفر مصدوم و یک نفر جان باخت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ تقی کبیری رئیس پلیس‌راه استان سمنان  ضمن بیان اینکه عصر شنبه خروج از جاده و واژگونی یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ دریکی از محورهای فرعی شهر گرمسار باعث بروز حادثه شد گفت:  در این حادثه متاسفانه یک نفر فوت و دو نفر مصدوم شدند.

وی بابیان اینکه علت این حادثه در دست بررسی است، افزود: به علت کویری و یکنواختی محورهای استان سمنان احتمال خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان وجود دارد لذا از رانندگان تقاضا داریم به محض احساس عدم هوشیاری بلافاصله توقف کرده و سپس به مسیر ادامه دهند.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه هم‌اکنون شاهد تردد بالا در محورهای استان هستیم، ابراز داشت: با توجه به اتمام تعطیلات، محورهای مشهد به تهران، کیاسر به دامغان و کیاسر به شهمیرزاد پرحجم اما از ترافیک روان برخوردار است.

کبیری اضافه کرد: از رانندگان تقاضا داریم ضمن تردد با سرعت مطمئن در محورهای استان از هر گونه شتاب و عجله به طور جد پرهیز کنند و بعد از هر دو ساعت رانندگی یک ربع به طور کامل از خودرو پیاده شده و استراحت کافی را در برنامه سفر خود داشته باشند.

انتهای پیام / گ

واژگونی خودروی پژو در گرمسار حادثه آفرید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.