ساخت مسیر واریانس بلوار ورودی به سمت فرودگاه بین المللی ساری آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های مازندران، ساخت مسیر واریانس بلوار ورودی به سمت فرودگاه بین المللی ساری آغاز شد.

این طرح که در راستای نصب سامانه کمک ناوبری ILS و انحراف مسیر ورودی به فرودگاه و سامان بخشی به بلوار منتهی به فرودگاه ساری انجام می‌شود، با اعتبار اولیه ۱۰ میلیارد ریال شروع شد و قرار است این طرح تا ۵ ماه آینده به پایان می‌رسد.

محمد اسلامی استاندار مازندران نیز ظهر امروز که برای بازدید روند رفع موانع پروازی فرودگاه رامسر به این شهرستان سفر کرده بود گفت: راه اندازی فرودگاه رامسر و رعایت استاندارد‌ها یک اصل است.

وی افزود: به دلیل ملاحظات شرکت فرودگاه‌ها و سازمان هواپیمایی، موانع حداقلی و نادر با پیگیری‌های صورت گرفته برطرف شده و با رفع موانع، باند جدید این فرودگاه نیز باید با ظرفیت بالاتری به کارگیری شود.

استاندار مازندران گفت:فرودگاه شریان حیاتی کسب و کار، بویژه گردشگری رامسر است.

اسلامی تاکید کرد: بازدید امروز نیز در راستای رفع همین موانع بوده وآخرین وضعیت مورد بررسی تا هرچه سریع‌تر فرودگاه رامسر راه اندازی شود.

وی گفت: تفاهم نامه با سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور امضا شد تا برای باغ ۳۳ هکتاری نیز با یک نقشه درضوابط ثبت جهانی باشد و مرکز فرهنگی هنری که بصورت نیمه کاره، مکمل گردشکری قرار می‌گیرد.
انتهای پیام/آ

ساخت مسیر انحرافی دسترسی به فرودگاه ساری

برچسب ها: فرودگاه ، هواپیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.