به دنبال بارش باران، تگرگ و جاری شدن سیل به برخی از روستاهای شهرستان کوثر و زیرساخت های روستایی در این منطقه خسارت وارد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ وحید کنعانی، فرماندار شهرستان کوثر در جریان بازدید از برخی روستاهای خسارت دیده بر اثر بارش باران و تگرگ و جاری شدن سیل اظهار داشت: بارش شدید باران، باعث جاری شدن سیل و آسیب به محصولات زراعی و جالیزی و تلف شدن تعدادی دام سبک در روستاهای شهرستان کوثر شد. 

وی با اشاره به میزان خسارت وارد آمده به برخی از اراضی، زیرساخت های روستایی و خانه‌های کم‌دوام در این منطقه افزود: بارش باران، تگرگ و سیل باعث وارد شدن خسارت به بیش از 20 هکتار از محصولات جالیزی مثل لوبیا و گوجه فرنگی در روستاهای سعیدآباد، سکرآباد و میکائیل آباد از توابع بخش مرکزی کوثر شده است.

فرماندار شهرستان کوثر با بیان اینکه سیل همچنین باعث تلف شدن 4 رأس دام سبک و وارد شدن آب به داخل تعدادی از خانه‌ها در روستای سعیدآباد شده است، تصریح کرد: خوشبختانه در جریان این سیل هیچ گونه خسارت جانی به ما گزارش نشده است و میزان خسارت ناچیزی صرفا به اراضی کشاورزی، برخی زیرساخت های روستایی در روستاهای توابع کوثر و نیز برخی خانه‌های کم دوام در این منطقه وارد آمده است.

به گفته کنعانی هنوز آمار دقیقی از میزان خسارت وارد آمده در پی جاری شدن سیل در شهرستان کوثر و روستاهای اطراف در دست نیست و بعد از برآورد کردن میزان خسارات این مهم اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/س

برچسب ها: سیل ، باران ، خسارت سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.